خبرگزاری کار ایران

معاونت توسعه و منابع انسانی و محمودی مدیر کل توسعه منابع انسانی پشتیبانی و رفاه؛

حمل و نقل یکی از ارکان مهم و تاثیر گذر در توسعه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۲۲۷

اقدامات و سرمایه گذاری خوبی در بخش حمل و نقل استان انجام شده که باید از این فرصت درتوسعه حمل و نقل استفاده کرد.

در سفر مهندس بمانا، معاونت توسعه و منابع انسانی و محمودی مدیر کل توسعه منابع انسانی پشتیبانی و رفاه، به استان ایلام درجمع کارکنان این اداره کل حضور پیدا کرده و به خواسته‌های آن‌ها پاسخ دادند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مهندس بمانا ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان و رجائی و باهنر مطالبی در خصوص حمل و نقل و رسیدگی به مشکلات کارکنان بیان کردند.

وی گفت: حمل و نقل، یکی از ارکان مهم و تاثیر گذر در توسعه اقتصادی است و با ایفای نقش رابط میان بازار تولید و مصرف، به مثابه پایه‌های پلی است که بخش‌های مختلف جوامع با عبور از روی آن، به سمت توسعه پایدار حرکت می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به رشد سریع فناوری و اطلاعات در جهان ما باید به سمت حمل و نقل هوشمند حرکت کنیم و با حذف موانعی که باعثکندشدن مسیر و توسعه حمل ونقل می‌شود گام برداریم.

وی تصریح کرد: اقدامات و سرمایه گذاری خوبی در بخش حمل و نقل استان انجام شده که باید از این فرصت درتوسعه حمل و نقل استفاده کرد.

در ادامه مهندس بمانا خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان از برنامه‌های سازمان راهداری هست و کارهای خوبی در راستای رفاه کارکنان از لحاظ آیین نامه‌های رفاهی، پست‌های سازمانی، تسهیلات و تبدیل وضعیت‌های استخدامی انجام شده و یا دردست اقدام هست.

مهندس جهانی مدیر کل حمل ونقل و پایانه‌های ایلام ضمن خیرمقدم به حاضرین، مشکلات و کمبوده‌های که کارکنان درحمل و نقل استان با آن روبرو هستند بیان نمودند.

همچنین دراین جلسه کارکنان حمل ونقل ایلام ضمن خیر مقدم به آقای مهندس بمانا و هیئت همراه نقطه نظرات و پیشنهاد خورد مطرح نمودند و خواستار توجه بیشتر سازمان به وضعیت و رفع مشکلات آن‌ها شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز