خبرگزاری کار ایران

طرح افزایش ظرفیت آب ایلام به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۳۲۲

در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی طرح افزایش ظرفیت آب ایلام به بهره برداری رسید.

در دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، فرماندار ایلام و جمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی طرح افزایش ظرفیت آب ایلام به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا، مهندس بیرنوندی مدیرعامل شرکت آبفای استان در این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این طرح با هدف افزایش ظرفیت آب ایلام و رفع مشکلات آب این شهر صورت گرفته و با بهره برداری از این طرح به میزان ۱۲۰ لیتر در ثانیه آب به ظرفیت فعلی اضافه می‌شود.

وی اظهار داشت؛ این طرح شامل نصب و راه اندازی ۸ دستگاه الکتروپمپ، ۸ دستگاه ترانسفرماتور، ۴ دستگاه تابلو برق فشار قوی و ۱۲ دستگاه تابلو برق فشار متوسط،، ۴دستگاه شیر فشارشکن، لوله گذاری و نصب شیرآلات و احداثو تکمیل عملیات سازه –ساختمانی می‌شود که در مجموع برای این طرح ۴۵میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به توسعه شهری و افزایش تعداد مشترکان می‌بایست منابع جدیدی برای تأمین آب شهروندان در نظر گرفته شود که این طرح یکی از آنهاست و می‌تواند در کوتاه مدت مشکل آب ایلام را مرتفع کند.

وی خاطر نشان کرد؛ خوشبختانه در چند سال اخیر طرح‌های آبرسانی خوبی در استان به بهره برداری رسیده که هم از لحاظ کمی و هم کیفی بسیار در جهت بهمبود وضعیت توزیع آب استان مهم بوده‌اند. و امیدوار هستیم با حمایت دولت و هم بخش خصوصی سایر طرحهای نیمه تمام که در توسعه استان نقش مهمی دارند، هر چه زود‌تر به بهره برداری برسند.

مهندس بیرنوندی افزود: یکی از پروژه‌های آبرسانی در دست اجرا، طرح آبرسانی به شهرستان ملکشاهی از سد چم گردلان است که در صورت تأمین به موقع اعتبارات تا یکسال آینده به بهره برداری خواهد رسید. و مشکل آب بلند مدت این شهرستان را مرتفع خواهد کرد.

در ادامه مراسم مهندس مروارید استاندار ایلام نیز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و قدردانی از زحمات کارکنان شرکت آب و فاضلاب بخاطر اجرای این طرح گفت: خوشبختانه امروز شاهد اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی بسیاری هستیم که نشان از عزم و جدیت دولت برای توسعه و رفع مشکلات مردم دارد.

وی خاطر نشان کرد: رفع مشکلات اساسی مردم در اولویت قرار دارد و دولت برای اجرای سریع‌تر این پروژه‌ها همکاری و تلاش لازم را خواهد کرد.

در پایان از طرح افزایش ظرفیت آب از سد ایلام با حضور استاندار و مسئولین استان بهره برداری بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز