خبرگزاری کار ایران

مرز مهران امن‌ترین و کوتاه ترین مرز مشترک با کشور عراق است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۱۲

دکتر سیاری، کار آفرین برتر ملی، و مهندس شاکری، عضو دفتر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از بازارچه مرزی مهران بازدید کردند.

بازدید دکتر سیاری، کار آفرین بر‌تر ملی، و مهندس شاکری، عضو دفتر مشورتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، از بازارچه مرزی مهران بازدید کردند.

مهندس پاشایی، معاون آموزش، جانشین و قائم مقام مدیر کل که در معیت این تیم حضور داشتند گفت: این سفر با هدف تقویت بنیه کارآفرین و جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف در بازارچه مرزی مهران و شناسایی پتانسیل این پایانه‌ها و ایجاد غرفه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات و تولیدات که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند بخشی از آنرا با همایت بخش خصوصی تأمیین نماید صورت گرفته است.

پاشایی بیان داشت: در این سفر نشستی با مدیر کل گمرک، مدیر کل پایانه‌ها و معاونین فرماندار در بازارچه مرزی تشکیل و هر کدام از مسؤلین به بیان نقطه نظرات کار‌شناسی در جهت بهبود وضعیت فعلی پرداختند.

مهندس پاشایی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه مرز مهران، امن‌ترین و کوتاه‌ترین مرز مشترک با کشور عراق است، لذا بر آنیم تا با مطالعه دقیق و شناسایی پتانسیل‌های این پایانه مرزی کارآفرینان و سرمایه گذاران کشور را به این منطقه سوق دهیم و گام بلندی را در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال مولد در منطقه برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز