خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی " دره شهر " استان ایلام خبرداد؛

کاهش سرقت، نتیجه حضور هوشمندانه پلیس

کد خبر : ۱۸۱۸۶۰

فرمانده انتظامی " دره شهر " استان ایلام با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در این شهرستان از کاهش ۴۷ درصدی وقوع سرقتها خبر داد.

فرمانده انتظامی " دره شهر " دراستان ایلام با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در این شهرستان از کاهش ۴۷ درصدی وقوع سرقتها خبر داد.

سرهنگ " جهانگیر زارعی " در این باره اظهار داشت: با اجرای طرح های پیشگیرانه و گشت زنی های هدفمند، شاهد کاهش وقوع سرقت ها در این شهرستان هستیم.

وی با تأکید براینکه فرهنگ سازی و آموزش همگانی می تواند برمیزان وقوع جرائم اثر گذار باشد، گفت: توجه اقشار مختلف مردم به هشدارهای پلیسی یک ضرورت جدیست، چرا که این موضوع در کاهش میزان وقوع جرم تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر درباره طرح پلیس در برخورد باسرقت ها اظهار داشت: تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت در پیشگیری از وقوع جرم تاثیربسزایی داشته، اما مردم نیز باید از اموال خود مراقبت کنند تا شاهد امنیت مطلوب وکاهش انواع جرائم باشیم.

وی در ادامه افزود: امسال تا کنون با پیش بینی و اجرای طرح های مختلف و برخورد قاطع با مجرمان، ضمن افزایش احساس امنیت، زمینه وقوع جرم سرقت که تأثیر منفی بسیاری بر اذهان عمومی دارد، کاهش یافته است.

سرهنگ زارعی در پایان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان از عموم شهروندان خواست با اجرای امر به معروف و نهی ازمنکر، همکاری لازم را با پلیس در راستای برقراری هرچه بیشتر و بهتر نظم و امنیتشهرستان داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز