خبرگزاری کار ایران

سارقان لوازم داخل خودرو در شهرستان دره شهر دستگیر شدند

کد خبر : ۱۷۹۳۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر استان ایلام: صبح امروز ۲سارق لوازم داخل خودرو دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر استان ایلام گفت: صبح امروز ۲سارق لوازم داخل خودرو دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ " جهانگیر زارعی " در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و تماس شهروندان با مرکز پلیس ۱۱۰ موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرر گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت های شبانه و کنترل سارقینان سابقه دار رد پای دو سارق در این پرونده باز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد: کنترل نامحسوس پلیس و پیگیری ماموران مخفیگاه سارقان شناسایی و صبح امروز در یک عملیات پلیسی موفق دستگیر شدند.

سرهنگ زارعی بیان داشت: این دو متهم با استفاده از تاریکی شب و محله های خلوت و خودروهایی که از ضریب امنیتی کمتری بخوردار بودند مورد دستبرد قرار داده و درتحقیقات اولیه به ۵فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند درخواست کرد: خودروهای خود را به وسایل ایمنیی و هشدار دهنده از قبل دزدگیر قفل پدال و فرمان مجهز ودر مناطق خلوت پارک نکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز