خبرگزاری کار ایران

بخش عمده‌ای از فرش دستباف استان ایلام مربوط به مددجویان کمیته امداد شهرستان بدره است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۷۹۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام: بخش عمده ای از فرش دستباف تولیدی در استان ایلام مربوط به مددجویان هنرمند و بافنده شهرستان بدره است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: بخش عمده ای از فرش دستباف تولیدی در استان ایلام مربوط به مددجویان هنرمند و بافنده شهرستان بدره است.

به گزارش ایلنا، علی حسین احمدی در سفر به شهرستان بدره و در دیدار با فرماندار این شهرستان بیان داشت: این شهرستان در حال حاضر به خاطر مشارکت گسترده مددجویان بافنده در حوزه فرش بافی یکی از قطب‌های تولید فرش در استان ایلام است.

وی افزود: به همین خاطر کمیته امداد برنامه ریزی های مدونی را برای توسعه بیشتر صنعت فرش در بین مددجویان این شهرستان در کنار شهرستانهای ایوان و دره شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی در ادامه تصریح کرد: صنعت فرش یکی از توجیه پذیرترین مشاغل برای خانواده ها می باشد به همین دلیل کمیته امداد توجه خاصی به این صنعت دارد.

ایشان تصریح کرد: از آنجایی‌که امروز یکی از مشکلات استان بیکاری جوانان می باشد قشر آقایان می توانند همانند خانمها به این عرصه مهم اشتغالزایی وارد شوند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه از فرماندار و دیگر مسئولین این شهرستان خواستند زمینه مشارکت بدره ای های مقیم تهران و استانهای دیگر را که دارای توانایی مالی هستند در دستگیری از نیازمندان این شهرستان و محرومیت زدایی از این منطقه فراهم نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز