خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان ایلام:

۲۸ روزه به اختلافات روابط کار رسیدگی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۶۳۴

«۹ درصد از پرونده های شکایات کارگران از کارفرمایان در مراجع حل اختلاف بی نتیجه باقی مانده که برای پی گیری مجدد قرار است پرونده به دادگستری و دیوان عدالت اداری ارسال شود / در هیات‌های تشخیص و حل اختلاف ایلام روند رسیدگی به پرونده‌های تا ۲۸ روز کاهش یافته است».

جلسه مشترک مسئولان جامعه کارگری ایلام در محل خانه کارگر استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا: جلسه‌ی مشترک مسئولان جامعه کارگری استان ایلام با حضور مدیر کل تعاون کار و رفاه و تامین اجتماعی و همچنین مدیریت امور درمان این سازمان به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر برگزار شد.

بر اساس این گزارس در جلسه مذکور به منظور حمایت قانونی از کارگران و کارفرمایان در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برنامه های تعبیه شده است.

در جلسه فوق «علی غیاثی» دبیرخانه کارگر ایلام با ذکر اهداف برگزاری هفته کارگر برنا مه های خانه کارگر را برای حاضرین در جلسه تشریح کرد.

وی گفت: در سال اخیر مسئولین جامعه کارگری استان ایلام برای برگزاری بهترمراسم هفته کارگر همکاری و هماهنگی های لازم را با تشکیلات خانه کارگردارند.

غیاثی در ادامه جلسه، به بررسی وضعیت کارگران استان ایلام پرداخت ودر ادامه اظهار داشت: ۹ درصد از پرونده های شکایات کارگران از کارفرمایان در مراجع حل اختلاف بی نتیجه باقی مانده که برای پی گیری مجدد قرار است پرونده به دادگستری و دیوان عدالت اداری ارسال شود.

در این راستا «زرگوش» مدیر کل تعاون کار و رفاه و اجتماعی استان ایلام نیز در خصوص رسیدگی به پرونده های شکایت کارگران ایلامی، عنوان کرد: سال گذشته مدت زمان رسیدگی هیئت های تشخیص و حل ا ختلاف به بیست و هشت روز کاهش یافت و از این بابت استان ایلام رتبه دوم رسیدگی به پرونده‌های روابط کار را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه یاد آوری کرد: اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی ایلام در پی گیری حقوق کارگران مجری قانون بوده و موظف به اجرای مقررات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز