خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام:

رسانه ها نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

کد خبر : ۱۵۸۵۵۰

رسانه ها و مطبوعات نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: رسانه ها و مطبوعات نقش مهم و تاثیرگذاری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.
به گزارش ایلنا علی حیدر مظفری در نشست شورای برنامه ریزی این نهاد افزود: تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی با برنامه ریزی و نهادینه کردن آن به وسیله رسانه ها از جمله کتابخانه های عمومی امکان پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون زیرساخت های لازم برای تقویت فرهنگ مقاومت با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و تحریم های اقتصادی در جامعه مهیا شده و به طور قطع با پیروی و حمایت مسوولان و مردم از شعار اقتصاد مقاومتی توطئه های دشمنان نقش برآب خواهد شد.

وی اظهار کرد: ما به عنوان پرچمدار نهضت مطالعه مفید در جامعه وظیفه داریم از ابزار کتابخانه های عمومی به عنوان مراکز مهم و تاثیرگذار برای انتقال این شعار و رویکرد مهم به مردم تلاش کنیم.

مظفری افزود: مقوله اقتصاد مقاومتی که از دغدغه های بزرگ مقام معظم رهبری و سیاست کلی نظام بوده زمینه دستیابی به این موضوع و ایجاد بینش در مردم و فرهنگ سازی از راه مطالعه و کتابخوانی را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید کارهای ریشه ای انجام داد و این باور را در مردم نهادینه کرد که کشور به اوج پیشرفت و آبادانی خواهد رسید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: همه رسانه ها در عرصه تحقق این رویکرد مقام معظم رهبری تاثیرگذار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز