خبرگزاری کار ایران

از استعدادهای دانشجویان باید برای سازندگی کشور استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۸۴

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی: از استعدادهای دانشجویان باید برای سازندگی کشور استفاده کرد.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسللامی: از استعدادهای دانشجویان باید برای سازندگی کشور استفاده کرد.
به گزارش ایلنا بهمن یزدی صمدی عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی و نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در استان‌های ایلام، کردستان وکرمانشاه در آیین معارفه معاون هماهنگی دانشگاه‌های آزاداسلامی استان ایلام اظهار داشت: مدیریت مسئله‌ای بسیار حساس وپیچیده است و مدیریت کار ساده‌ای نیست وهر کسی را نمی‌توان برای هر کاری گمارد وکسی قرار است در سمت خاص گمارده شود وباید آزمایشات وامتحانات خاصی را گذرانده باشد.
یزدی صمدی با بیان اینکه انسان‌ها در زمینه‌های مختلف در جامعه خدمت می‌کنند عنوان کرد: اگر این خدمات براساس توانایی انسان‌ها باشد آنجامعه بهتر و بیشتر می‌تواند رشد کند و می‌شود گفت سعادتمند است ولی اگر غیر ازاین باشد آنجامعه نه تنها در جای خود می‌ماند بلکه پسرفت نیز خواهد کرد.
عضو هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی افزود: این مراسم برای معرفی کسی است که سال‌ها در کسوت ریاست دانشگاه ازاد اسلامی ایلام کار کرده ومنشاء خیر بوده است و واحد ایلام مدیون زحمات عادل نوروزی بوده است و در این چند سال ایشان آزمایشات خود را پس داده است وی فردی است که بهرحال مدیر علاقمند به دانشگاه است ومردم را دوست دارد.
نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در غرب کشور با اشاره به اینکه خوشحال هستم فردی که در استان ایلام شناخته شده است بعنوان معاون هماهنگی در استان منصوب شده است ادامه داد: کار معاون هماهنگی نماینده تام الاختیار فقط هماهنگی ونظارت وارزشییابی در بین واحدهاست وکار اجرا در دست رئیس دانشگاه عباسی است.
یزدی صمدی خطاب به آقای نوروزی گفت: شما باید از تمام توان خود برای پیشبرد اهداف دانشگاه استفاده کنید و در این راه همه مسئولین باید کمک کنند چرا که دانشگاه برای آینده جامعه واستان نیروی انسانی تربیت می‌کند وخدمتی بالا‌تر از این نیست که به دانشگاه خدمت کنید.
وی در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های بارز آقای نوروزی این است که ایشان از نظر روحی وجسمانی واخلاقی فردی سالم است و خوشبختانه مثل بعضی از مدیران که از مدیریت برای جمع کردن دانه استفاده می‌کنند نیستند.
این مقام مسئول افزود: استان ایلام استعدادهای خوبی دارد واین استعداد‌ها همیشه در شهرهای بزرگ نیست وباید این استعداد‌ها را پرورش داد و از آن‌ها برای سازندگی کشور استفاده کرد و دانشگاه هم جای خوبی است که این سازندگی را انجام داد.
در پایان با قرائت حکم مسئولیت توسط بهمن یزدی صمدی، عادل نوروزی بعنوان معاون هماهنگی نماینده تام الاختیار ریاست عالیه دانشگاه در استان ایلام منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز