خبرگزاری کار ایران

ثبت نام ۵۳۵ نفر دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۳۰

مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام: به دنبال فراخوان پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف درسطح استان ایلام داوطلبان، ۵۳۵ نفرموفق به ثبت نام درسامانه دانشگاه آزاداسلامی شدند.

سیدجلال دهقانی مدیرروابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدایلام در گفتگو با خبرنگارما گفت: به دنبال فراخوان پذیرش دانشجودرمقاطع کار‌شناسی پیوسته وناپیوسته وهمچنین کاردانی پیوسته وناپیوسته درسطح استان ایلام و اتمام زمان ثبت نام داوطلبان، ۵۳۵ نفرموفق به ثبت نام درسامانه دانشگاه آزاداسلامی جهت ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی شدند.

به گزارش ایلنا دهقانی گفت: ادامه تحصیل یکی از مهم‌ترین خواسته‌های جویندگان علم و دانش در استان ایلام است که باید ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاههای استان ایلام افزایش یابد.

مدیر روابط عمومی واحدایلام افزود: در سال‌های اخیر با تلاش همکارانمان اقدامات چشمگیری را در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی واحد شاهد بودیم و این واحد دانشگاهی یکی از قطبهای علمی در غرب کشور است.

وی گفت: تمام امکانات وپتانسل دانشگاه دراختیار دانشجویان است.

مدیرروابط عمومی واحدایلام عنوان کرد:: ثبت نام شدگان عزیز می‌توانند از روز شنبه ۱۲ بهمن با مراجعه به این واحد دانشگاهی و بادردست داشتن مدارک لازم جهت تثبیت مرحله نهایی ثبت نام، اقدام کنند.

وی درپایان گفت: شماره تماسهای ذیل جهت پاسخگویی به دانشجویان درساعات اداری جوابگو هستند(۰۸۴۱۲۲۲۸۰۷۴-۰۸۴۱۲۲۲۳۰۵۶)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز