خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۴ واحد گاو شیری نیمه صنعتی در ایام دهه فجر:

ظرفیت تولید گوشت قرمز در ایلام به ۲۹ هزار تن افزایش یافت

کد خبر : ۱۳۹۶۲۶

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ایلام: ظرفیت تولید گوشت قرمز در استان به ۲۹ هزار تن در سال افزایش یافته است.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: ظرفیت تولید گوشت قرمز در این استان به ۲۹ هزار تن در سال افزایش یافته است.
" مجتبی شیرخانی " اظهار کرد: همزمان با ایام مبارک دهه مبارک فجر، بهره برداری از ۲۲ واحد پرواربندی گوساله در استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: این واحدها با ظرفیت پرواربندی سالانه یک هزار و ۶۹۰ راس گوساله، ۳۸۸ تن گوشت قرمز تولید می کنند.

معاون جهاد کشاورزی ایلام یادآور شد: ۴۷ میلیارد ریال برای راه اندازی این واحدهای پرواربندی هزینه شده و با بهره برداری از آنها میزان تولید سالانه گوشت قرمز در استان به ۲۹ هزار تن می رسد.

" شیرخانی " همچنین از بهره برداری چهار واحد گاو شیری نیمه صنعتی در دهه فجر خبر داد.

وی ادامه داد: این واحدها با ۴۹ راس گاو شیری ۲۰۲ تن شیرخام تولید می کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی ایلام اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این واحدهای گاو شیری را ۳۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

" شیرخانی " افزود: ۳۷ مرغداری گوشتی صنعتی نیز به ظرفیت ۷۷۵ هزار قطعه در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: این مرغداری ها شش هزار و ۵۱۰ تن گوشت مرغ در سال تولید می کنند و ۱۸۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برای راه اندازی آنها هزینه شده است.

معاون جهاد کشاورزی ایلام اضافه کرد: ۲۳۴ میلیارد ریال در مجموع برای بهره برداری از واحدهای تولیدی دام و طیور استان که در دهه فجر راه اندازی می شوند، هزینه شده و با آغاز به کار آنها میزان تولید گوشت مرغ استان در سال به ۴۹ هزار، گوشت قرمز به ۲۹ هزار و شیر خام به ۹۰ هزار تن در سال خواهد رسید.

" شیرخانی " گفت: بهره برداری از طرح های جدید زمینه اشتغال ۱۴۵ نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز