خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار خبر داد:

۳۹ درصد تعهدات اشتغال در دهلران محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۸۳۸

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران: تلاش برای استفاده از فرصت های ایجاد اشتغال از مهم ترین رویکردهای مدیران در دولت تدبیر وامید است.

ایلنا: معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران اعتقاد دارد که ۳۹ درصد تعهدات مربوط به اشتغال در این شهرستان محقق شده است.

به گزارش " ایلنا "، " غلام علی دادی " در نشست شورای اشتغال دهلران اظهار کرد: تلاش برای استفاده از فرصت های اشتغال از مهم ترین رویکردهای مدیران در دولت تدبیر وامید است.

وی افزود: تعهد اشتغال زایی در شهرستان مرزی دهلران برای سال جاری دو هزار و ۲۳۳ فرصت شغلی بوده که تاکنون ۵۶۲ فرصت شغلی محقق شده که معادل ۳۹ درصد می باشد.

" علی دادی " ادامه داد: کمیته امداد دهلران با ۳۷۳ نفر دارای بالاترین عملکرد اشتغال در شهرستان دهلران است.

وی بیان کرد: مشاغل ایجاد شده در بخش های خدمات، دامداری، کشاورزی، صنعتی، مشاغل خانگی، دام و طیور بوده است.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران اضافه کرد: مدیران دستگاه ها و بانک های عامل با تلاش و جدیت بیشتر نسبت به تکمیل سهمیه ابلاغی اشتغال خود و ثبت در سامانه رصد اقدام کنند.

" علیدادی " همچنین گفت: ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل طرح های خود اشتغالی، کارفرمایی و پشتیبانی صندوق مهر امام رضا(ع) به شهرستان دهلران اختصاص یافته که از این اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال بابت طرح های خود اشتغالی و مشاغل خانگی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: دو میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال از پنج میلیارد باقی مانده در قالب کارگروه در حال بررسی و مابقی نیز از محل طرح های کارآفرینی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز