خبرگزاری کار ایران

در پی تلاش نمایندگی این خبرگزاری صورت گرفت؛

تجلیل اداره کل استاندارد ایلام از خبرگزاری " ایلنا "

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۰۵

در ۹ ماهه اول سال جاری در مجموع ۱۵۳ فقره مربوط به فعالیت های اداره کل استاندارد ایلام توسط خبرگزاری ها منتشر شده که سهم خبرگزاری " ایلنا " بیش از دیگر خبرگزاری ها بوده است.

ایلنا: مسئول روابط عمومی اداره کل استاندارد ایلام، از درج ۱۵۳فقره خبر مربوط به فعالیت های این اداره کل طی ۹ ماهه اول سال جاری توسط خبرگزاری های ملی، سایت ها، مطبوعات سراسری و محلی خبر داد که سهم خبرگزاری " ایلنا " بیش از دیگر خبرگزاری ها بوده است.

به گزارش " ایلنا "، " علی داری پور " با قدردانی از همکاری مدیران اجرایی و خبرگزاری ها و مطبوعات ملی و محلی با این اداره کل درجهت ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد افزود: بیشترین تعداد اخبار توسط خبرگزاری های " ایلنا "، " ایرنا "، " مهر " و " ایسنا " درج شده است.

وی مهمترین اخبار منتشره را مربوط به بازرسی مراکز تولیدی و صنفی، نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه کالا، تدوین استانداردهای ملی، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد، صادرات و واردات و ممانعت از صدور کالاهای بی کیفیت در مرز مهران، آزمون نمونه های اخذ شده در آزمایشگاه ها، معرفی واحدهای تولیدی متخلف به مراجع قضایی، استقرار نمایندگی در شهرستان ها، استانداردسازی وسایل بازی کودکان، برگزاری دوره های آموزشی، تایید صلاحیت آزمایشگاه های همکار و برگزاری جلسات نظام پیشنهادها، شورای برنامه ریزی، کمیته آرد و نان، شورای فنی استان و کمیته مصالح ساختمانی عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز