خبرگزاری کار ایران

در کنار توسعه شهر، رشد مناطق هم باید در نظر گرفته شود

کد خبر : ۱۲۸۴۴۰

معاون عمران و شهرسازی: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در کنار توسعه شهر، رشد مناطق هم در نظر گرفته شود.

معاون عمران و شهرسازی عنوان کرد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در کنار توسعه شهر، رشد مناطق هم در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا واحدی معاون عمران و شهرسازی و رمضان کرمی معاون خدمات شهری شهرداری ایلام به همراه اعضاءشورای اسلامی شهر بعد ازاقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان(عج) از ساخت و ساز انجام شده در صحن و شبستان مسجد بازدیدو سپس در نشستی با شهروندان به بحثو تبادل نظر پرداختند.

واحدی با حضور در مسجد صاحب الزمان(عج) و در بین اهالی محله با بیان اینکه خدمت به مردم وظیفه همه مسئولین است اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامیشان هر مدیر بر پایه خدمت به مردم می‌باشد و لذا مسئولان دستگاههای اجرایی باید با حضور مستمر در مناطق با اراده و عزم راسخ نسبت به عمران و آبادانی ومرتفع نمودن مشکلات مردم تلاش و کوشش جهادی کنند.

وی افزود: باید تمام اراده مسئولان دستگاههای اجرایی برای رفاه و آسایش مردم باشد مردمی که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی با حضور پررنگ خود همواره مدافع ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و خالق حماسه‌های سیاسی در دوره‌های متعدد بوده‌اند و خواهند بود.

واحدی تصریح کرد: در این نشست از طرف اهالی آن محله پیشنهادات خوبی در خصوص موضوعات مختلف شهرسازی و خدمات شهری مطرح گردید که از طرف مسئولین شهرداری بررسی و پیگیری می‌شود.

واحدی در پایان این نشست گفت: براساس دیدگاه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر هدف از حضور در محلات و برگزاری این نشست‌ها شناسایی مشکلات و ارائه راهکار از سوی شهروندان و سهیم کردن آنان در توسعه شهر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز