خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ایلام:

تمهیدات لازم برای مسافران در زمستان پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۳۷

با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا، تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران پیش‌بینی شده است.

اسماعیل رضایی سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل زمستان و سرد شدن هوا، تمهیدات لازم برای رفاه حال مسافران پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا اسماعیل رضایی سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ایلام با اشاره به ‌این‌که نظارت بر پاکیزگی و بهداشت پایانه‌ها در این فصل تشدید شده است، گفت: نمایندگان بهداشت بصورت هفتگی در پایانه‌های ایلام همه موارد بهداشتی را کنترل می‌کنند تا از احتمال بروز بیماری‌های ویروسی ویژه فصل زمستان پیشگیری شود.

وی با اشاره به این‌که این سازمان خدمات رفاهی مناسبی از جمله محل استراحت مناسب، نماز خانه و… برای مسافران در پایانه‌مسافربری شهدای شهرداری ایلام آماده کرده است، افزود: ما حتی برای اسکان مسافران و تامین غذای گرم برای آنان در شرایط اضطراری، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را در نظر گرفته و انجام داده‌ایم.

سرپرست سازمان پایانه مسافربری شهدای شهرداری ایلام تصریح کرد: با توجه به استعلام از سازمان ‌هوا‌شناسی و نوسانات جوی آب و هوای کشور و احتمال مسدود شدن جاده‌ها به علت بارش برف و باران در روزهای پیش رو، ساز و کار تهیه و تامین خوراک گرم، آب موردنیاز و لوازم اسکان مسافران در پایانه‌ها فراهم شده است.

رضایی همچنین از تشدید نظارت بر معاینه فنی اتوبوس‌ها در فصل زمستان خبر داد و گفت: هر چند با هماهنگی پلیس راهور و وزارت راه، اتوبوس‌های بین‌شهری، مهر ماه امسال مورد معاینه فنی دقیق قرار گرفتند اما به همه مدیران پایانه‌ها ابلاغ شده تا از سلامت اتوبوس و مجهز بودن آن به سامانه گرم‌کننده، زنجیر چرخ و لوازم زمستانی اطمینان داشته باشند.

وی با بیان‌این‌که سعی خواهیم کرد سفرهای به‌یادماندنی رادرزمستان امسال برای مسافرانی که از پایانه‏ شهرمسافرت می‌‏کنند، رقم بزنیم از مسافران خواست در سفر خود لباس گرم مناسب و مواد خوراکی همراه داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز