خبرگزاری کار ایران

کمیته امداد از موفق‌ترین سازمان‌های استان ایلام در زمینه اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۴

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان ایلام: کمیته امداد امام خمینی «ره» یکی از موفق ترین سازمنهای استان ایلام در زمینه اشتغال و کارافرینی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: کمیته امداد امام خمینی «ره» یکی از موفق‌ترین سازمنهای استان ایلام در زمینه اشتغال و کارافرینی بوده است.

به گزارش ایلنا علیرضا زرگوش در جمع مدیران و سازمانهای کارافرین استان ایلام با کمیته امداد امام خمینی «ره» که در محل اداره کل کمیته امداد استان ایلام برگزار گردید بیان داشت: این نهاد از سازمانهایی است که در زمینه طرحهای اشتغالزایی در بین مردم بخاطر نظارتهای مستمر، کمترین انحراف را داشته است.

زرگوش همچنین اضافه کرد: کمیته امداد در سالهای گذشته در زمینه کارآفرینی همواره پررنگ‌تر از دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها وارد عمل شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران که بر اساس برخی شاخصهای رسمی بوده است نرخ بیکاری این استان حدود ۱۵ درصد اعلام گردیده در حالی که نرخ واقعی بیکاری این استان بیش از ۲۲ درصد است.

وی با اشاره به اینکه آمار بیکاران این استان در حال حاضر بیش از ۴۳ هزار نفر می‌باشد افزود: متآسفانه معضل و مشکل اصلی استان ایلام موضوع بیکاری گسترده می‌باشد و این یک واقعیت تلخ در این استان است.

زرگوش افزود: برای مبارزه با این مشکل و کاستن از حجم بیکاری باید همه سازمانه وارد عمل شده و از تمام توان خود استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر اشتغالهای ایجاد شده در این استان اغلب از طریق تسهیلات بانکی بوده است تصریح کرد: مصارف بانکهای این استان در زمینه اشتغالزایی حدود ۲۲۰ درصد منابع مالی آن‌ها بوده و بانک‌ها در واقع بیشتر از منابع و توانایی خود در این استان تسهیلات پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون و کار استان اضافه کرد: منابع مالی مردم استان در بانک‌ها ضعیف بوده و دولت باید در این زمینه نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشد.

وی همچنین به ارائه عملکرد سازمانهای استان در زمینه اشتغالزایی در این استان پرداخت و گفت: یکی از موفق‌ترین سازمنهای این استان در زمینه اشتغال کمیته امداد بوده است که توانسته بیشتر از ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغالزایی خود را مصرف و هزینه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز