خبرگزاری کار ایران

نداشتن مهارت‌های شغلی از دلایل اصلی بیکاری در بین مددجویان کمیته امداد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۷

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور: نداشتن مهارتهای شغلی یکی از مهمترین دلایل بیکاری در بین مددجویان است.

مدیرکل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور گفت: نداشتن مهارتهای شغلی یکی از مهم‌ترین دلایل بیکاری در بین مددجویان است.
به گزارش ایلنا، حق گویان در نشست مشترک دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال و موسسات کاریابی با مدیران کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام گفت: نفت و گاز پتانسیلهای خوبی در این استان بوده و با سرمایه گذاری در این بخش‌ها می‌توان مشکل بیکاری را در این استان کم کرده و در راستای توسعه استان بکار گرفت.
وی افزود: داشتن رتبه دوم بیکاری کشور برای استان ایلام با اینهمه منابعی که در این استان هست زیبنده این استان نیست.
وی با اشاره به میزان بالای بیکاری در بین مددجویان این استان افزود: نداشتن مهارتهای شغلی یکی از دلایل بیکاری در بین این قشر از بیکاران استان است.
حق گویان تصریح کرد: بر همین اساس یکی از برنامه‌هایی که در اولویتهای این نهادقرار گرفته گسترش فعالیتهای فنی حرفه‌ای و آموزش مهارتهای شغلی در بین مددجویان است.
ایشان اضافه کرد: در این خصوص شناسایی استعدادهای بی‌القوه مددجویان در زمینه اشتغال و ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس میزان علاقه وتوانایی مددجویان مد نظر این نهاد است.
وی همچنین گفت: تمام تلاش این نهاد در این مسیر قرار گرفته که خدماتی که از طریق امداد به آنان ارائه می‌شود منجر به توانمند سازیآنان شود.
در ابتدای این جلسه معاون اشتغال و خودکفایی امداد استان و همچنین مدیرکل استان گزارشی از فعالیت‌های اشتغالزایی امداد استان را ارائه کرد.
همچنین مدیران کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان، مدیرکل کار و امور اجتماعی استانداری ایلام و رئیس دانشگاه باختر ایلام در خصوص اشتغالزایی در بین مددجویان امداداستان به ایراد سخن پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز