خبرگزاری کار ایران

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۷۱

۱۳ آبان ماه سالروز گرامی داشت مقام والای شهیدان دانش آموزان است.

ایلنا: حسن بهرام نیا معاون سیاسی - امنیتی استانداری ایلام در یادواره گرامی داشت ۳۶۴ شهید دانش آموز که در دبیرستان رازی شهر ایلام برگزار شد، گفت: ۱۳ آبان ماه سالروز گرامی داشت مقام والای شهیدان دانش آموزان است. وی افزود: دانش آموزان ما در پیروزی انقلاب اسلامی وهمچنین در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار بارز و ارزشمندی داشته‌اند که اثرهای آن نیزتا امروز باقی مانده است.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: دانش آموزان زیربنا وزیرساخت‌های علمی و سرمایه عظیم اجتماعی این مملکت هستند که باید قدر خودرا بدانند و از شهیدان دانش آموز الگو برداری کنند.

وی گفت: دانش آموزان ما باید باتحصیلات خود و جدیت در امر فراگیری مباحثعلمی کشور را به اوج و قدرت برسانند.

بهرام نیا ادامه داد: دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران اگز تلاش و جدیت خود را در فراگیریعلوم مختلف و مهارت‌های آموزشی به کار برند می‌توانند ایران اسلامی را به بالا‌ترین نقطه قله برسانند.

وی افزود: امروزه نیز دانش آموزان باید در شرایط جنگ نرمی که درمقابل ما قرار دارد هوشیار باشند و از بزرگان و شهیدان گرانقدر الگو برداری‌ کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: همه چیز از زیر بنا شروع می‌شودو اگر دانش آموزان ما به عنوان زیربنای ساختمان مستحکم انقلاب اسلامی به وظایف دینیو اعتقادی و اجتماعی خود درست عمل کنند به مرزهای ایده آل بودن می‌رسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز