خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام در بازدید از پروژه های عمرانی چوار:

پالایشگاه گاز استان نقطه امید توسعه در استان محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۲

استفاده از ظرفیتهای حوزه انرژی برای توسعه استان بسیار مهم و حیاتی است

محمدرضا مروارید استاندار ایلام گفت: استفاده از ظرفیتهای حوزه انرژی برای توسعه استان بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مروارید استاندار ایلام در اولین سفر شهرستانی به شهرستان ایلام – بخش چوار، در بازدید از پالایشگاه گاز گفت: حوزه نفت و گاز و انرژی نقطه امید مردم استان است و این حوزه باید در مسیر هر چه بیشتر توسعه قرار گیرد.

وی افزود: پالایشگاه گاز استان نقطه امید توسعه در استان محسوب می شود.

استاندار ایلام توسعه حوزه انرژی در استان را بسیار مهم عنوان نمود و بیان داشت: برای توسعه پالایشگاه گاز استان و راه اندازی فاز دوم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مروارید از پالایشگاه گاز استان به عنوان گل سر سبد توسعه استان یاد کرد و بیان داشت: آنقدر توسعه در این حوزه مهم و تأثیرگذار است که حتی بنده حاضرم برای توسعه و پیشرفت این حوزه شخصا کارگری نمایم.

وی به سابقه تاریخی نفت و گاز استان اشاره داشت و گفت: توسعه این حوزه درآمدزایی، اشتغال و پیشرفت استان را بدنبال خواهد داشت.

نماینده عالی دولت همچنین در بازدید از پتروشیمی چوار بیان داشت: پتروشیمی چوار یکی از مهمترین پروژه های غرب کشور می باشد که راه اندازی کامل آن می تواند تأثیر بسیار زیادی در توسعه استان داشته باشد.

وی بیان داشت: فاز اول پتروشیمی به زودی راه اندازی خواهد شد و به دنبال پیشرفت فیزیکی فازهای بعدی نیز خواهیم بود. مهندس مروارید راه اندازی صنایع پائین دستی پتروشیمی بسیار مهم دانست و بیان داشت: شهرک صنعتی پتروشیمی و راه اندازی صنایع پائین دستی پتروشیمی سرمایه گذاران را جذب خواهد کرد و قطعاً برکات زیادی در تولید و اشتغال به دنبال خواهد داشت. لازم به ذکر است استاندار ایلام در جریان این سفر از سد گلال، جاده قلا نیز بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح ها قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز