خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر کشور با نماینده‌ی ولی فقیه در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۲

دکتر رحمانی فضلی پس از ورود به استان ایلام در اولین برنامه خود پس از ادای احترام به شهدای گمنام شهر ایلام با حضور در دفتر نمایندهٔ ولی فقیه در استان و امام جمعهٔ ایلام با حجت اسلام و المسلمین لطفی دیدار کرد.

وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، دکتر رحمانی فضلی پس از ورود به استان ایلام در اولین برنامه خود پس از ادای احترام به شهدای گمنام شهر ایلام با حضور در دفتر نمایندهٔ ولی فقیه در استان و امام جمعهٔ ایلام با حجت اسلام و المسلمین لطفی دیدار کرد.
حجت اسلام و المسلمین لطفی در این دیدار ضمن تبریک هفته ولایت و خوش آمد گویی به وزیر کشور در سفر به استان ولایتمدار و مومن ایلام گفت: انشاء الله این سفر مایه خیر و برکت باشد.

وی افزود: بعد از خلق حماسه سیاسی در انتخابات شورانگیز فضایی ایجاد شد که باعثعزت و اقتدار نظام شد.

وی ادامه داد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت به مردم قدر‌شناس است.

ایشان در خصوص خانواده استاندار جدید جناب آقای مهندس مروارید خاطر نشان ساخت خانواده ایشان و پدر گرامیشان آیت الله مروارید بیش از پنجاه سال در این استان مبلغ دینی بودند انشاء الله ایشان بتوانند با انگیزه بیشتری به مردم ولایتمدار استان خدمت کنند.

وزیر کشور نیز در این دیدار جابجایی مدیران ارشد و دولت‌ها را یک روال معمول دانست و اظهار داشت: تلاش این بوده که در خدمت فردی باشیم که شناخت کاملی نسبت به موقعیت و وضعیت استان داشته باشد و اجماع نسبی نیز در مورد ایشان وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: با مشورت نمایندگان و دیگر نیروهای استان و با در نظر گرفتن شاخص‌های دکتر روحانی رئیس جمهور محترم و اولویت قرار دادن توسعه محوری و رفع محرومیت‌ها نسبت به انتخاب ایشان اقدام نمودیم. انشاء الله منشاء خدمات و رفع محرومیت‌ها و توسعه استان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز