خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام:

مبارزه با مواد مخدر، نیازمند آگاهی بخشی عمومی است

کد خبر : ۱۱۳۰۵۵

مبارزه جدی و کار آمد با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند آگاهی بخشی و عمومی سازی آموزش است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مبارزه جدی و کار آمد با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند آگاهی بخشی و عمومی سازی آموزش است.

سردار «علی دولتی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب بیان کرد: هر چه میزان آشنایی با تبعات زیانبار استفاده از مواد مخدر در جامعه بیشتر شود، به تبع آن زمینه لازم برای جلوگیری از گسترش این پدیده شوم کاهش می‌یابد.

سردار دولتی ادامه داد: آمار مراجعه کنندگان برای ترک اعتیاد را نتیجه اطلاع رسانی شفاف، آموزش و اقدام مسئولان دستگاه‌های مسئول دانست.

وی ضمن تاکید برآشنایی و استفاده از شاخص‌های تاکید شده بین المللی اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف مورد نظر و خشکاندن ریشه اعتیاد باید اطلاعات و شاخصه‌های موجود مبتنی بر تحقیقات و پژوهش‌های جامع باشد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: برای ارائه برنامه‌های آموزشی و اقدام‌های پیشگیرانه متناسب با وضعیت واقعی جامعه و کاربردی‌تر، باید تمام اطلاعات این بخش مستند و دارای پایه علمی باشد.

سردار دولتی گفت: باید با باز خوانی روند فعالیت‌های گذشته و تجزیه و تحلیل دقیق آماری و همچنین مقایسه وضعیت کنونی استان با آمار سال‌های قبل و میانگین کشوری میزان موفقیت و عملکرد دستگاه مربوطه، مورد سنجش قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز