خبرگزاری کار ایران

احترام به قانون، ضامن امنیت و آرامش جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۱۰

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر: احترام به قانون ضامن امنیت و آرامش جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اعتماد سازی را تنها راه جلب مشارکت مردم دانست و گفت: احترام به قانون ضامن امنیت و آرامش جامعه است.

به گزارش ایلنا سرهنگ جهانگیر زارعی با گرامیداشت هفته ناجا گفت: امنیت یکی از نیازهای ابتدایی بشر و مطالبه به حق مردم است و پلیس در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه مردم از وجود امنیت پایدار لذت می برند، گفت: بهترین راه برای بهره مندی مردم از خدمات نیروی انتظامی اجرای دقیق قانون است.

فرمانده انتظامی با اشاره به شعار امسال هفته ناجا، قانونمداری را یک تکلیف خواند و گفت: امنیت اجتماعی پایدار زمانی محقق خواهد شد که همه از هر قشری به قوانین آن جامعه پایبند باشند.

این مقام مسئول مردم داری، قانون مداری و روز آمدی را سه ضلع تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه خواند و گفت: پلیس با رویکرد جامعه محوری خود و اتکاء به نیروهای توانمند و تجهیزات به روز سعی خواهد کرد اعتماد مردم را به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی خود به دست آورد.

سرهنگ زارعی تصریح کرد: کسب رضایت مندی و جلب اعتماد مردم باعثاقتدار پلیس در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه به برخی فعالیت های یکساله پلیس در شهرستان دره شهر اشاره کرد و گفت: بیش از ۸۴ درصد سرقت های صورت گرفته کشف و سارقان نیز شناسایی و تحویل محاکم قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق، دستگیری قاچاقچیان آثار باستانی را از جمله اقدامات شاخص نیروی انتظامی در چند ماهه اخیر خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز