خبرگزاری کار ایران

تقدیر سازمان پدافند غیرعامل و شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشیمی جم

سردار غلامرضا جلالی ،رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مهندس مرضیه شاهدایی ، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اهدا لوح تقدیری از حسین میرافضلی ،مدیرعامل پتروشیمی جم به جهت تلاشهای مجدانه و اهتمام جهت لحاظ شدن اصول و الزامات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در زیر ساخت های صنعتی کشور به عنوان مدیر نمونه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش ایلنا، در متن این تقدیر نامه آمده است:مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مبتنی بر علوم و فناوری های مختلف پشتوانه اقتدارملی و از الزامات توسعه پایدار و ایمن بوده و دانش و فن اوری در این حوزه نقش به سزایی در مصون سازی زیر ساخت های کشور ایفاد می نماید.

در ادامه این نامه اضافه می کند: برای نظام مقدس جمهوری اسلامی که استقلال و عزت خود را همگام با فرهنگ غنی اسلامی ،دستمایه حضور مقتدرانه در عرصه جهانی ساخته است .تکریم نخبگان و بزرگوارانی چون جنابعالی که با تعهد ،تدبیر  و حسن نیت از راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در زیر ساخت های صنعتی کشور حمایت و عنایت نموده اید فاخر و ماندگار است.

در پایان این نامه آمده است:بدینوسیه از جنابعالی که با توجه به تلاش مجدانه ،از خودگذشتگی صادقانه و اهتمام جهت لحاظ شدن اصول و الزامات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در زیر ساخت های صنعتی کشور بعنوان مدیر نمونه انتخاب گردیده اید تشکر و قدرانی بعمل می آید.

 

کد خبر : ۴۲۷۰۱۵