خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز:

نه مجازیم و نه علاقه‌ای به ورود به حیطه فعالیت وزارت نیرو داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۹۲

بخش خصوصی در حال مطالعه نقاط مرزی برای احداثنیروگاه هستند و به طور قطع پس از پایان مطالعه آنها و بررسی آن از سوی شرکت ملی صادرات گاز ایران به تدریج قرارداد با آنها امضا می شود.

مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز از آمادگی این شرکت برای امضای قرارداد با شرکتهای بخش خصوصی برای صادرات برق خبر داد و گفت: وظیفه ما صادرات گاز است و به شیوه های مختلف آن را انجام می دهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا کاملی با اشاره به این که شرکت ملی صادرات گاز ایران به وظیفه اش در زمینه صادرات گاز عمل می کند، افزود: شرکت ملی صادرات گاز به هیچ وجه نمی خواهد وارد حیطه فعالیت وزارت نیرو شود؛ نه مجاز است و نه علاقه ای برای ورود به این حوزه دارد.

وی با بیان این که یکی از راههای صادرات گاز، تبدیل آن برق است، تصریح کرد: کلیه مسائل مربوط به صادرات برق بر عهده شرکتهای بخش خصوصی که با شرکت ملی صادرات گاز قرارداد امضا می کنند، است که بدون شک باید با هماهنگی وزارت نیرو انجام شود.

مدیر عامل شرکت ملی صادرات گاز ایران با تاکید بر این که وزارت نفت وارد حیطه وظایف وزارتخانه های دیگر نمی شود، افزود: در موافقت نامه هایی که تا کنون با شرکتهای بخش خصوصی امضا شد، اخذ مجوزهای لازم به عهده شرکتهای بخش خصوصی گذاشته شده است.

وی درباره این که چه زمانی دومین قرارداد شرکت ملی صادرات گاز ایران با بخش خصوصی برای صادرات برق انجام می شود، گفت: بستگی به شرکتها دارد، آنها هم اکنون در حال مطالعه نقاط مرزی برای احداثنیروگاه هستند و به طور قطع پس از پایان مطالعه آنها و بررسی آن از سوی شرکت ملی صادرات گاز ایران به تدریج قرارداد با آنها امضا می شود.

کاملی درباره این که آیا تا پایان امسال دومین قرارداد صادرات برق با بخش خصوصی امضا می شود، تصریح کرد: این موضوع بستگی به فعالیت آنها دارد، اما شرکت ملی صادرات گاز ایران آمادگی امضا قرارداد با شرکتهای بخش خصوصی برای صادرات برق را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز