خبرگزاری کار ایران

مصرف گاز کشور از مرز ١۴٨ میلیارد مترمکعب فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۴۵۹

در ٣٢٢ روز امسال ٧۴ میلیارد و ۴٩٨ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده است.

مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصرف گاز بخش های خانگی، تجاری، نیروگاه ها، صنایع عمده و غیر عمده کشور در ٣٢٢ روز امسال با افزایش بیش از ١٥ میلیارد مترمکعبی به ١۴٨ میلیارد و ۴٠۶ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ناصر ابراهیمی، اظهار داشت: در ٣٢٢ روز امسال ٧۴ میلیارد و ۴٩٨ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده مصرف شده است.

وی، مقدار مصرف گاز در بازده زمانی یادشده در سال گذشته را ٧٣ میلیارد و ٢٢۶ میلیون مترمکعب ذکر کرد و با بیان اینکه، به طور میانگین در ۳۲۲ روز نخست سال گذشته بصورت میانگین ٢٢۶ میلیون مترمکعب گاز در این بخشها مصرف شده، تصریح کرد: این مقدار امسال به ٢٣١ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران همچنین از افزایش ١٢ میلیارد مترمکعبی تحویل گاز به نیروگاه های کشور خبر داد و گفت: حجم تحویل گاز به نیروگاههای کشور در ٣٢٢ روز امسال با افزایش نزدیک به ١٢ میلیارد مکعبی به ۴٥ میلیارد و ٣٧٣ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی با اشاره به تحویل روزانه ١۴١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه های کشور، تاکید کرد: در بازه زمانی یادشده بصورت میانگین ١۴١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده که این مقدار در مدت مشابه پارسال ١٠٣ میلیون مترمکعب بوده است.

ابراهیمی با بیان اینکه در ٣٢٢ روز پارسال بیش از ٢۶ میلیارد مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل شده، گفت: این مقدار امسال به ٢٨, ٥ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.

به گفته مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، در این مدت بصورت میانگین روزانه ٨٨ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز