خبرگزاری کار ایران

دبیر علمی دومین کنگره ملی حفاری ایران خبر داد:

دومین کنگره ملی حفاری ۱۲ و ۱۳ اسفند برگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۹۴

کارگروه‌ها قبل از برگزاری کنگره و از طریق جلسات مستمر و منظم اقدامات و تمهیدات لازم برای پر بار شدن کنگره را انجام می‌دهند که این امر به برگزاری مؤثر و هدفمند این رویداد ملی منجر می‌شود.

دومین کنگره ملی حفاری ایران، ۱۲ و ۱۳ اسفند سال جاری با حضور و مشارکت تمامی نخبگان و ذی نفعان این صنعت راهبردی در مرکز همایش‌های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عزت اله کاظم‌زاده، دبیر علمی دومین کنگره ملی حفاری ایران با بیان مطلب فوق افزود: در این رویداد ملی که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران، اساتید، کار‌شناسان این صنعت برگزار می‌شود، علاوه بر ارائه مقالات در دو بخش سخنرانی و پوس‌تر، پنل‌های تخصصی و مدیریتی نیز در نظر گرفته شده است که طی آن، مشکلات و چالش‌های پیش روی توسعه صنعت حفاری کشور بررسی خواهد شد.

رئیس پژوهشکده مهندسی نفت پژوهشگاه صنعت نفت به تشکیل کارگروه‌‌های تخصصی متشکل از مدیران و رؤسای فنی و عملیاتی شرکت‌های دولتی و خصوصی در کنار اساتید دانشگاه و محققان پژوهشگاه اشاره کرد و افزود: این کارگروه‌ها قبل از برگزاری کنگره و از طریق جلسات مستمر و منظم اقدامات و تمهیدات لازم برای پر بار شدن کنگره را انجام می‌دهند که این امر به برگزاری مؤثر و هدفمند این رویداد ملی منجر می‌شود.

وی در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال مقالات تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شده است، لذا از تمامی متخصصان، کار‌شناسان و صاحبنظران علاقه‌مند دعوت به عمل می‌آید مقالات علمی خود را قبل از تاریخ فوق الذکر به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

در ضمن آدرس وب سایت کنگره irandrilling. com است و آخرین اطلاعات و اخبار از طریق این وب سایت به اطلاع تمامی مخاطبان خواهد رسید.

گفتنی است، محورهای این کنگره شامل مهندسی حفاری، عملیات حفاری، مشکلات حفاری، ایمنی، حفاظت و محیط زیست، خدمات حفاری، دستگاه و تجهیزات حفاری و زمین‌شناسی و مهندسی مخازن حین حفاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز