خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح‌های زیربنایی صنعت برق؛

شمال اصفهان به یکی از شهرک‌های بزرگ صنعتی کشور تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۰۶

با توجه به افزایش تقاضای خرید انشعاب در منطقه مورد اشاره و همچنین سایر متقاضیان در شهرک صنعتی مورچه خورت و علویجه، تلاش کرده‌ایم با نصب پست‌های سیار ۶۳ کیلوولت در کوتاه‌مدت، نیاز متقاضیان برق صنایع را برطرف کنیم به‌طوری که در زمان حاضر آمادگی تامین برق صنایع کنونی را داریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان گفت: با اجرای طرح‌های زیربنایی صنعت برق در منطقه صنعتی شمال اصفهان، این منطقه به یکی از شهرک‌های بزرگ صنعتی کشور تبدیل خواهد شد.

به‌گزارش ایلنا، موسی رضایی افزود: ما در منطقه صنعتی بزرگ شمال اصفهان در شهرستان برخوار و میمه و مناطق مجاور آن، طرح‌های مهمی در دست اجرا داریم.

وی احداثپست ۴۰۰ کیلوولت هسنیچه که ازطریق بانک توسعه اسلامی در حال مبادله قرارداد است و با اعتباری افزون‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد و نیز پست ۶۳ کیلوولت علویجه که در سال ۹۶ وارد مدار خواهد شد را ازجمله این طرح‌ها اعلام کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای خرید انشعاب در منطقه مورد اشاره و همچنین سایر متقاضیان در شهرک صنعتی مورچه خورت و علویجه، تلاش کرده‌ایم با نصب پست‌های سیار ۶۳ کیلوولت در کوتاه‌مدت، نیاز متقاضیان برق صنایع را برطرف کنیم به‌طوری که در زمان حاضر آمادگی تامین برق صنایع کنونی را داریم.

وی با اشاره به تنگناهای مالی و فنی در اجرای به‌موقع پروژه‌ها و همچنین افزایش بار منطقه در آینده نزدیک، اجرای طرح‌های مورد اشاره را تحول مهمی در منطقه شاهین‌شهر دانست و گفت: اجرای طرح‌های یادشده موجب تبدیل منطقه صنعتی بزرگ شمال اصفهان به یکی از مناطق صنعتی بزرگ کشور خواهد شد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان از دیگر اقدام‌های تامین برق متقاضیان منطقه صنعتی شمال اصفهان که موجب بهبود ولتاژ در شبکه منطقه خواهد شد را همکاری در احداثنیروگاه مقیاس کوچک(DG) به ظرفیت ۲۵ مگاوات توسط بخش خصوصی دانست که در ابتدای سال ۹۴ وارد مدار می‌شود.

وی در ادامه دیگر پروژه‌های شهرستان برخوار و میمه را احداثپست‌های ۶۳ کیلوولت در شهر گز، شهرک صنعتی مورچه خورت و شهرک صنعتی کمشجه برشمرد و گفت: این پروژه‌ها در دو سال آینده وارد مدار خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز