خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت ملی گاز ایران:

تولید گاز طبیعی در کشور سال آینده به ۲۰۰ میلیون متر مکعب می رسد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۱۹

تا پایان سال ۹۴ در مجموع ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز به تولیدات گاز طبیعی کشور افزوده می شود.

معاون شرکت ملی گاز ایران گفت: تا پایان سال ۹۴ در مجموع ۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز به تولیدات گاز طبیعی کشور افزوده می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد رضا غروی در سومین نشست هم اندیشی امور بازرسی شرکت ملی گاز ایران در بندرعباس افزود: امسال ۱۰۰ میلیون متر مکعب و سال آینده نیز ۱۰۰ میلیون متر مکعب دیگر به تولیدات گاز طبیعی کشور اضافه می شود.

وی بیان کرد: این میزان گاز طبیعی با بهره برداری از فازهای بعدی پارس جنوبی افزایش می یابد.

معاون شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: تاکنون هیچ کمبودی از نظر تامین گاز در بخش خانگی، تجاری و صنعتی در کشور وجود ندارد و تا دو سال آینده همه شهرها و روستاهای کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

غروی اضافه کرد: اکنون در یک هزار شهر و ۱۷ هزار روستای کشور عملیات گاز رسانی به پایان رسیده و تلاش می شود عملیات گاز رسانی در هرمزگان نیز به زودی پایان یابد.

وی افزود: در زمان حاضر روزانه ۴۲۰ میلیون متر مکعب گاز در بخش خانگی مصرف می شود که با ورود سامانه هوای سرد در کشور تا هفته آینده میزان مصرف گاز در این بخش به ۵۰۰ میلیون متر مکعب در روز افزایش می یابد.

مدیر عامل شرکت گاز هرمزگان نیز گفت: تاکنون دو مرحله از طرح گاز رسانی به بندرعباس به پایان رسیده و با پایان یافتن آن بیش از ۴۲ هزار واحد مسکونی در مناطق گلشهر جنوبی و شهرک پیامبر اعظم(ص) از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی در استان در ۱۰ مرحله اجرا می شود، افزود: مرحله سوم گاز رسانی به شهر بندرعباس نیز به زودی آغاز می شود.

حیدر پروین بیان کرد: در این مرحله بیش از پنج هزار مشترک منطقه شمال بلوار امام حسین(ع) با ۵۰ کیلومتر لوله گذاری از نعمت گاز بهره مند می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز