خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

تامین برق صنایع در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۶۶

قابلیت کنترل از راه دور بودن پست‌های استان خراسان یکی از ویژگی‌های شبکه برق این استان است که این موضوع در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر خواهد بود.

وزیر نیرو گفت: تامین برق صنایع در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو قرار دارد.


به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، " حمید چیت‌چیان " گفت: خراسان جنوبی از نظر زیرساخت‌های برق بسیار قوی و مستحکم است و خطوط انتقال برق خوبی در این منطقه وجود دارد.


وی افزود: یکی از برنامه های مهم وزارت نیرو در استان خراسان جنوبی تبدیل نیروگاه گازی شهرستان قائن به نیروگاه سیکل ترکیبی است که این طرح امسال با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۱ قانون بودجه کشور انجام می‌شود.


وزیر نیرو پست ۱۳۲ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی بیرجند تنها پست مسقف در استان خراسان برشمرد و گفت: قابلیت کنترل از راه دور بودن پست‌های استان خراسان یکی از ویژگی‌های شبکه برق این استان است که این موضوع در کاهش هزینه‌ها نیز بسیار موثر خواهد بود.


وزیر نیرو با تاکید بر این که تامین برق صنایع به طور جدی در اولویت برنامه‌های وزارت نیرو قرار دارد گفت: وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه آن در راستای برنامه‌های خروج از رکود دولت و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تامین آب و برق واحدهای تولیدی را در دستور کار خود دارد.


وی به سرمایه‌گذاران استان خراسان جنوبی و فعالان صنعتی و تولیدی استان اطمینان خاطر داد وزارت نیرو همواره در جهت توسعه شهرک‌ها به سرمایه‌گذاران و فعالان کمک خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز