خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران:

روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر " نفت گاز " در ایران عرضه می شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۱۶۱

روزانه بیش از ۲۰ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۰۰ میلیون لیتر نفتگاز در ایران تولید و عرضه می شود.

جلسه ای بین مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران با مدیرپ خش منطقه و روسای نواحی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، در این جلسه، سید رمضان هاشمی، مدیر پخش این منطقه در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از عملکردها و فعالیت های این شرکت در منطقه متبوع خود پرداخت.

براساس این گزارش، پس از سخنان هاشمی، مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران، از هر کدام از معاونین، روسای شرکت و مدیران نواحی این استان خواست تا به بیان مشکلات حوزه خود پرداخته و پیشنهادات مربوطه را ارائه دهند.
پس از اینکه مدیران نواحی مشکلات خود را بیان کردند از سید ناصر سجادی در خواست رسیدگی کردند.

سجادی در حاشیه این جلسه و در جمع خبرنگاران به برنامه ریزی کلان در خصوص تامین سوخت اشاره و تصریح کرد: سال ۱۳۹۲و ۹ ماه امسال از نظر تامین سوخت موفق بودیم وامیدواریم در سه ماه باقی مانده از فصل سرما همچنان خانه‌های مردم را گرم نگه داریم.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: شرکت متبوع براساس زمستان های سخت، برنامه ریزی می کند و تمهیدات سخت تری در انبارها انجام می‌شود تا همچنان که تا کنون با مشکل کمبود سوخت مواجه نشدیم، سه ماه باقی از سال نیز به خوبی پشت سر گذاشته شود و سوخت مورد نیاز مردم تامین شود.

به گفته وی، روزانه ۲۰ میلیون لیتر نفت سفید و ۱۰۰ میلیون لیتر نفتگاز عرضه می شود.

سجادی در خصوص توسعه جایگاه‌ها گفت: اگر برای احداثجایگاهی متقاضی وجود داشته باشد شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران مشکلی برای ارائه مجوز ندارد.

این مقام مسئول افزایش کارمزد به جایگاه داران و درجه بندی مطلوب را ازعواملی عنوان کرد که براساس آن وضعیت اقتصادی جایگاه داران مطلبوب شود تا انان نیز خدمات مناسبی را به مردم ارائه دهند.

سجادی در خصوص احداثجایگاه های تک تلمبه ای و همچنین پکیجی در استان کرمانشاه گفت: اگر احداثاین گونه جایگاه ها متقاضی داشته باشد به آن ها مجوز داده می شود.

وی بابیان اینکه سامانه هوشمند سوخت و احداثجایگاه های سی ان جی در کاهش مصرف بنزین تاثیر زیادی داشتند، افزود: اگر این طرح ها اجرا نمی شد، امسال روزانه حدود ۱۴۲ میلیون لیتر در کشور بنزین عزضه می شد در حالی که اکنون ۷۰ میلیون عرضه شده است.

سجادی در خصوص قیمت بنزین در لایحه بودجه ۹۴ گفت: پشنهاد هایی در این خصوص ارائه خواهد شد.

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی ایران افزود: در سال ۱۳۹۵ و کمتر از ۲ سال دیگر با بهره‍‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس نه تنها در تولید بنزین به خود کفایی خواهیم رسید بلکه مازاد این فرآورده نیز صادر خواهد شد.

به گفته وی، هم اکنون و تا رسیدن به خود کفایی حدود ۵ تا ۶ میلیون واردات بنزین انجام می شود.

کرمانشاه پیشرو در پایش کالابرگ های نفت سفید

سجادی در خصوص پایش کالابرگ های نفت سفید گفت: این طرح به عنوان پایلوت ابتدا در استان کرمانشاه انجام شدکه بازتاب های بسیار خوبی داشت.

وی گفت: با زحمات مدیر پخش فرآورده های منطقه کرمانشاه و کارکنان این مجموعه، این طرح با موفقیت انجام شد که گزارش میزان صرفه جویی و تبعات مثبت آن به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرستاده شد.

به گفته وی، این طرح به همه استان ها نیز ارسال و برای اجرا ابلاغ شده است.

سجادی گفت: با توجه به گستردگی و توسعه گاز در کشور، بسیاری از هموطنان از نعمت گاز برخوردار شدند که نیاز به پایش کالابرگ های نفت سفید بود که خوشبختانه استان کرمانشاه به مدیریت جناب آقای هاشمی توانست به موفقیت این طرح را انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز