خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت ملی حفاری در نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان:

کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد / نجات کشور در همدلی و دوری از باند بازی وسیاسی کاری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۷۵

سازندگان باید به مدیران اعتماد کرده ضمن اینکه همگان باید تنها خروجی مدیران را در نظر بگیرند و رابطه ها را بر ضابطه ترجیح ندهند.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری گفت: اما امروز به خودمان آمدیم به طوری که ۱۲۰ دستگاه حفاری در کشور با استفاده از توان داخلی در حال فعالیت است و بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ حلقه چاه نیز حفاری شده و البته حوادثی نیز مشابه آنچه قبل از انقلاب بوده رخ نداده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حیدر بهمنی، مدیر عامل شرکت ملی حفاری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با بیان اینکه اگر امروز مدعی هستیم که توانسته ایم در مقابل تحریم ها مقاومت کنیم به دلیل فعالیتهای جهادی است، گفت: قبل از انقلاب فقط در حدود هزار حلقه چاه حفاری کرده بودیم که عمق آنها نیز کمتر از چهار هزار متر بوده است اما در حال حاضر موفق شده ایم عمق حفاری را به شش هزار متر برسانیم ضمن اینکه در آن زمان حفاری بسیار ساده بوده چرا که به لحاظ توان فنی از خارج از کشور پشتیبانی می شدیم و قطعات به صورت روزانه از اروپا به کشور واردمی شد.

وی افزود: اما امروز به خودمان آمدیم به طوری که ۱۲۰ دستگاه حفاری در کشور با استفاده از توان داخلی در حال فعالیت است و بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ حلقه چاه نیز حفاری شده و البته حوادثی نیز مشابه آنچه قبل از انقلاب بوده رخ نداده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر حل مسائل داخلی در خارج از کشور نیز در زمینه حفاری فعال هستیم به طوری که در ترکمنستان بنیان حفاری گذاشته شده و درکشوری همچون لیبی نیز تا قبل از وقوع انقلاب در این کشور حفاران ایرانی در کنار متخصصین آمریکایی و انگلیسی مشغول به کارند ضمن اینکه در آبهای عمیق نیز حفاری هایی نیز در کشور صورت گرفته که این اقتدار را مدیون همدمی همه مجموعه های کشور هستیم.

بهمنی خاطر نشان کرد: توقع تولید و سازندگی داخل این است که سازندگی ها به دور از باند بازی و فارغ از نگرشهای سیاسی و با سرلوحه بودن همدلی در کشور رخ دهد چرا که تنها راه نجات کشور طی همین مسیر است.

وی با بیان اینکه مسئله امروز کشور اقتصاد است اظهار داشت: در حال حاضر جنگ در جبهه اقتصادی است ولذا هر کسی که بر این جنگ اقتصادی چوب لای چرخ کار دولت و منافع ملت بگذارد باید فکر ومنش خود را اصلاح کند.

وی خاطر نشان کرد: آنچه غیر قابل انکار است این که ۸۰ درصد در آمد کشور وابسته به نفت است لذا باید مجموعه دولت در مسیر سازندگی و تجهیز این صنعت حرکت کند.

وی ادامه داد: سازندگان باید به مدیران اعتماد کرده ضمن اینکه همگان باید تنها خروجی مدیران را در نظر بگیرند و رابطه ها را بر ضابطه ترجیح ندهند.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم معضل بیکاری وفقر حل شود باید روی اقتصاد فکر کنیم و بدور از نگرش سیاسی و باندبازی ها تنها خروجی کار را مد نظر قرار دهیم که اگر مسیر را اینگونه بپیماییم مسائل کشورحل خواهد شد. همانگونه که در زمان جنگ نیز فقط به مقابله با دشمن فکر می کردیم.

بهمنی تصریح کرد: درحال حاضر آخرین تکنولوژی های حفاری در کشور ساخته می شود و تمام تکنولوژی موجود را ایرانیان می سازند و مسائل در کمترین زمان ممکن حل می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تحقق هدف اقتصادی که مهمترین اهداف حال حاضر کشور است مدیریت باید در جهت کمک به دولت و دولت درجهت کمک به سازندگان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز