خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بورس انرژی خبر داد؛

آغاز عرضه نفت خام در بورس انرژی تا پایان مهر با فروش روزانه ۱۰۰هزار بشکه

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۴۵۵

طبق اعلام وزارت نفت، اولین عرضه نفت خام به میزان روزانه ١٠٠ هزار بشکه بطور ریالی و بر مبنای نرخ ارز مبادله ای در بورس انرژی تا آخر مهرماه انجام می شود.

مدیرعامل بورس انرژی گفت: طبق اعلام وزارت نفت، اولین عرضه نفت خام به میزان روزانه ١٠٠ هزار بشکه بطور ریالی و بر مبنای نرخ ارز مبادله ای در بورس انرژی تا آخر مهرماه انجام می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، سیدعلی حسینی در این خصوص اظهار داشت: تمام زیرساختها برای عرضه نفت خام صادراتی در بورس انرژی آماده است و آماده همکاری با وزارت نفت هستیم.

وی افزود: باتوجه به اعلام آمادگی وزارت نفت برای عرضه روزانه ١٠٠ هزار بشکه نفت خام در تالار صادراتی، ساز و کار لازم در کمترین زمان آماده شده است و بزودی مسئولان وزارت نفت جزئیات فروش نفت خام را اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: طبق اعلام وزارت نفت، اولین عرضه نفت خام به میزان روزانه ١٠٠ هزار بشکه بطور ریالی و بر مبنای نرخ ارز مبادله ای در بورس انرژی تا آخر مهرماه انجام می شود.

وی افزود: عرضه در تالار صادراتی بورس انرژی با ریال تسویه خواهد شد و مشکلی از این بابت در بورس انرژی ایران وجود ندارد و پیش بینی های لازم انجام شده است.

حسینی درباره آخرین وضعیت انتشار سلف نفت کوره نیز گفت: آمادگی کامل در بورس انرژی ایران وجود دارد و به محض اعلام زمان از سوی وزارت نفت، این روش تأمین مالی هم انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز