خبرگزاری کار ایران

فیلیپینی ها با امارتی ها به توافق نفتی رسیدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۷۸۲

شرکت دولتی کویت پترولیوم(کی پی سی) اعلام کرد که به تازگی قرارداد تامین نفت پالایشگاه پترون فیلیپین به ارزش دو میلیارد دلار را امضا کرده است اما از تاریخ دقیق امضای این قرارداد خبری نداد.

مقامهای شرکت کویت پترولیوم به تازگی با یک پالایشگاه فیلیپینی قرارداد تامین نفت امضا کرده و آن را یک موفقیت در صنعت نفت کویت می دانند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اینترنتی ای بی ای سی بی ان نیوز، شرکت دولتی کویت پترولیوم(کی پی سی) اعلام کرد که به تازگی قرارداد تامین نفت پالایشگاه پترون فیلیپین به ارزش دو میلیارد دلار را امضا کرده است اما از تاریخ دقیق امضای این قرارداد خبری نداد.

این قرارداد در حالی امضا شد که هفته گذشته کویت و چین نیز قرارداد ١٠ ساله تامین نفت را امضا کردند. کویت در تلاش است جایگاه خود را به عنوان یکی از تامین کنندگان کلیدی نفت آسیا تثبیت کند.

ناصر المداف، مدیر بازاریابی بین المللی شرکت کویت پترولیوم، اعلام کرد که بر اساس قرارداد تازه کویت و پالایشگاه پترون، شرکت کویت پترولیوم متعهد شده است تا در سال ٢٠١٥ میلادی روزانه ۶٥ هزار بشکه نفت مورد نیاز طرف فیلیپینی را تامین کند. این قرارداد در صورت رضایت هر دو طرف، سالانه و به شکل خودکار تمدید می شود.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم سطح فروش نفت به پالایشگاه پترون را تا ١٠٠ هزار بشکه در روز افزایش دهیم و نفت را در مقصد بفروشیم.

این مقام نفتی کویت با اظهار اینکه فیلیپین یکی از اقتصادهای در حال رشد سریع در جنوب شرقی آسیاست، گفت: ورود به بازار فیلیپین برای صنعت نفت کویت یک موفقیت به حساب می آید.

پالایشگاه پترون تا پایان سال ٢٠١۴ میلادی ارتقاء یکی از واحدهای پالایشی خود با ظرفیت ١٨٠ هزار بشکه در روز را تکمیل می کند. این به معنی این است که پالایشگاه پترون می تواند نفت بیشتری از خاورمیانه بخرد و ظرفیت پالایشی خود را تا ۴٠ درصد بالا ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز