خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور:

ردیف خرید تضمینی آب و پساب در بودجه سال آینده تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۷۰۵

امید است ردیف خرید تضمینی آب و پساب در بودجه سال آینده تقویت شود و با اجرایی شدن مفاد تبصره ۱۱ این اطمینان را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهیم داد تا زمینه حضور آنها در پروژه‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۷ هزار میلیارد تومان زمینه سرمایه‌گذاری در بخش آبفا برای بخش خصوصی مهیاست، گفت: امیدواریم ردیف خرید تضمینی آب و پساب در بودجه سال آینده تقویت شود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا جانباز در مراسم انعقاد قراردادهای سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب گفت: هر هفته مدیران بخش آب و برق گزارش خود را به وزیر نیرو ارائه می کنند و از آنجا که صنعت آبفای کشور با اتکای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گام بزرگی را در جهت اهداف چشم‌انداز وزارت نیرو برداشته است امید است اجرای پروژه‌ها با همکاری بخش خصوصی سرعت بیشتری بگیرد.

وی با بیان اینکه همکاری بخش خصوصی با صنعت آبفا موجب سرعت گرفتن پروژه‌ها و تضمین کیفیت آنها می‌شود، گفت: ۱۳۱ پروژه BOT و BOO در قالب طرح‌های آبرسانی، اجرای شبکه‌های آبفا و نمک‌زدایی در حال تهیه است و ۲۰ پروژه جدید بیع متقابل در استان‌های تهران، خراسان رضوی، کرمان، هرمزگان، اردبیل، مشهد و خراسان جنوبی در حال پیگیری است که این نشان می‌دهد بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان زمینه سرمایه‌گذاری در بخش آبفا برای بخش خصوصی آماده و مهیا است.

جانباز تاکید کرد: استفاده از پتانسیل بخش خصوصی ما را امیدوار می‌کند که این موضوع موجب پایداری نیاز مردم و محیط زیست شود.

مدیرعامل آبفای کشور گفت: امید است ردیف خرید تضمینی آب و پساب در بودجه سال آینده تقویت شود و با اجرایی شدن مفاد تبصره ۱۱ این اطمینان را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خواهیم داد تا زمینه حضور آنها در پروژه‌ها افزایش یابد.

جانباز تصریح کرد: در جلسه‌ای که در شورای عالی آب برگزار شد مقرر شد که ما در مناطقی که امکان سرمایه‌گذاری وجود دارد بتوانیم مشارکت مردمی را در موضوع تعرفه‌ها داشته باشیم بنابراین این موارد نوید چشم‌ انداز روشنی در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت آبفا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز