خبرگزاری کار ایران

وزیر نفت:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) ظرفیتی ملی و غیر قابل انکار است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۲۷

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روابط تنظیم شده‌ای با وزارت نفت دارد و تا کنون هیچ تخلفی در مجموعه فعالیت‌های آنها گزارش نشده است و مدیران و مهندسان جوان این مجموعه که بنده آنها را مانند فرزندان خود می‌دانم باجدیت و تلاش به فعالیت می پردازند.

وزیر نقت با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) یک ظرفیت ملی و غیر قابل انکار است گفت: برداشت بنده این است که قرارگاه نمی‌خواهد جای بخش خصوصی را تنگ کند.

به گزارش ایلنا، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم در گفت و گویی با اشاره به حضور و ایفای نفش قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در عرصه سازندگی کشور گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) یک ظرفیت ملی غیر قابل انکار است؛ ساخت و اجرای سد کرخه به عنوان یکی از اولین پروژه های تعیین کننده قرارگاه را بنده در زمان تصدی وزارت نیرو به آنها واگذار کردم که سپاه با بهترین کیفیت این پروژه را در زمان مناسب به انجام رساند و افتخاری را برای جمهوری اسلامی ایران و سازندگان آن رقم زد.

زنگنه در خصوص اجرای پروژه های نفتی توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه تمامی پروژه های وزارت نفت از طریق مناقصه واگذار می شود گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روابط تنظیم شده‌ای با وزارت نفت دارد و تا کنون هیچ تخلفی در مجموعه فعالیت‌های آنها گزارش نشده است و مدیران و مهندسان جوان این مجموعه که بنده آنها را مانند فرزندان خود می‌دانم باجدیت و تلاش به فعالیت می پردازند.

وی در پاسخ به برخی شبهات مطرح شده مبنی بر اینکه قرارگاه رقیب بخش خصوصی است تصریح کرد: برداشت من این ا

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز