خبرگزاری کار ایران

آب ورودی به سدها کاهش یافت

کد خبر : ۱۹۴۰۶۸

حجم آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری(مهرماه ۹۲) تاکنون در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته ۶ درصد کاهش یافته و به ۳۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور هم‌ اکنون ۲۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون مترمکعب به ثبت رسیده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، معادل ۵.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، حجم آب ورودی به سدهای کشور از ابتدای سال آبی جاری(مهرماه ۹۲) تاکنون در مقایسه با دوره مشابه سال آبی گذشته ۶ درصد کاهش یافته و به ۳۰ میلیارد و ۷۳۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

این میزان در مدت مشابه سال آبی گذشته ۳۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود. میزان حجم آب خروجی از سدهای کشور نیز از ابتدای سال آبی جاری(مهرماه ۹۲) تاکنون، ۲۵ میلیارد و ۸۸۰ میلیون مترمکعب گزارش شده، در حالی که آب خروجی از سدهای کشور در مدت مشابه سال آبی گذشته، به میزان ۲۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون مترمکعب بود.

بر این اساس، حجم آب خروجی از سدهای کشور در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته، ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

حجم آب موجود در مخازن سدهای کشور در زمان مشابه سال گذشته، حدود ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مترمکعب گزارش شده بود. مجموع ظرفیت مخازن سدهای کشور در زمان کنونی ۴۷.۳ میلیارد مترمکعب گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز