خبرگزاری کار ایران

وزیر توسعه اقتصادی روسیه:

تحریمهای آمریکا بر برنامه خصوصی سازی روسنفت تاثیر می گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۵۸

وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد: تحریمهای آمریکا علیه شرکت دولتی نفت روسیه(روسنفت) می تواند بر برنامه های خصوصی سازی این شرکت تاثیر بگذارد.

وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد که تحریمهای آمریکا علیه شرکت روسنفت می تواند بر برنامه خصوصی سازی این شرکت تاثیر بگذارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از خبرگزاری ایتارتاس از سیدنی، الکسی اویوکایوف، وزیر توسعه اقتصادی روسیه اعلام کرد: تحریمهای آمریکا علیه شرکت دولتی نفت روسیه(روسنفت) می تواند بر برنامه های خصوصی سازی این شرکت تاثیر بگذارد.

وی برای حضور در نشست وزیران بازرگانی جی ٢٠ به استرالیا سفر کرده است.

این مقام روس در ماه ژوئن گذشته گفته بود که شرکت روسنفت می تواند در سال ٢٠١۴ خصوصی شود و فکر می کنم که چنین امکانی وجود دارد.

ارزش سهام شرکت روسنفت هم اکنون بسیار بالاست و به گفته وزیر توسعه اقتصادی روسیه، روسنفت، شرکت دولتی است و این برای سرمایه گذاران واضح و روشن است.

وی به طور کلی درباره خصوصی سازی شرکتهای روس در سال ٢٠١۴ گفت: شانس خصوصی سازی برخی شرکتها در سال ٢٠١۴ وجود دارد و فکر می کنم که بازار رو به بهبود است و ما در حال آماده سازی و تهیه مقدمات هستیم.

دولت روسیه قصد دارد ٣٠٠٠ میلیارد روبل(پول ملی روسیه) از خصوصی سازی اموال دولتی در سالهای ٢٠١٢ تا ٢٠١۶ کسب کند.

این رقم بیش از درآمدهای خصوصی سازی روسیه طی ١٨ سال گذشته خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز