خبرگزاری کار ایران

با افزون‌بر ۲۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری؛

پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مسکن مهر بیرجند برق‌دار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۵۷۴

این پست برق موردنیاز حدود ۶۰۰۰ واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر بیرجند و همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی منطقه را تامین و به پایداری شبکه مصرف در منطقه کمک می‌کند.

مجری طرح پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خراسان از برق‌دار شدن پست ۱۳۲.۲۰ کیلوولت مسکن مهر بیرجند توسط این شرکت خبر داد.
به‌گزارش ایلنا " ابوالقاسم پورحکاک " افزود: عملیات احداثپست مسکن مهر بیرجند که از سال گذشته آغاز شد، به‌صورت ماژولار و در ابعاد کوچک(۲۵×۳۵ متر) ساخته شده که با توجه به طرح بهینه‌سازی و در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی، این پست ۳۵ درصد درمقایسه با پست‌های معمولی کاهش هزینه دربر داشته است.
به‌گفته وی، عمده صرفه‌جویی‌ انجام‌شده در حجم فوندانسیون ترانس و تجهیزات و ساختمان کنترل صورت گرفته و در این طرح تمام تجهیزات به‌صورت یکپارچه بر روی شاسی قرار گرفته است که درصورت نیاز قابل حمل نیز است.
پورحکاک با اشاره به ویژگی‌های فنی این پست، گفت: این پست از دو خط ۱۳۲ کیلوولت به‌صورت انشعابی تغذیه شده و دارای یک ترانس ۱۳۲.۲۰ کیلوولت به‌قدرت ۳۰ مگاولت آمپر و شش خروجی ۲۰ کیلوولت است.
وی افزود: این پست برق موردنیاز حدود ۶۰۰۰ واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر بیرجند و همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی منطقه را تامین و به پایداری شبکه مصرف در منطقه کمک می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: هزینه اجرای پست افزون‌بر ۲۸ میلیارد ریال بوده و ۹۰ درصد تجهیزات آن ساخت داخل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز