خبرگزاری کار ایران

هشدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به مردم

صرفه‌جویی را جدی بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۹

طی روزهای اخیر میزان مصرف برق درمقایسه با روزهای مشابه سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش داشته است و بر همین اساس، روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۵ شاهد اوج مصرف برق هستیم که همکاری مستمر مردم و سازمان‌ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار نیاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از مشترکان این شرکت درخواست کرد: صرفه‌جویی در مصرف برق را جدی بگیرند.
به‌گزارش ایلنا، افشین روشن‌میلانی با اشاره به افزایش مصرف انرژی برق درمقایسه با سال گذشته، گفت: با فرارسیدن فصل گرما و بالا رفتن مصرف برق، مشارکت گسترده مشترکان در اعمال مدیریت مصرف به‌منظور اقدام‌های پیشگیرانه در جهت پایداری شبکه ضروری است.
وی تصریح کرد: طی روزهای اخیر میزان مصرف برق درمقایسه با روزهای مشابه سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد افزایش داشته است و بر همین اساس، روزها از ساعت ۱۱ تا ۱۵ شاهد اوج مصرف برق هستیم که همکاری مستمر مردم و سازمان‌ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار نیاز است.
وی تشریح کرد: مصرف بی‌رویه انرژی برق موجب افزایش بار شبکه شده و احتمال انفجار و تخریب ترانس‌ها را به‌وجود می‌آورد که می‌تواند موجب قطعی برق شود.
میلانی خواستار استفاده از لوازم برقی به‌ویژه لوازم برودتی دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی شد و اظهار داشت: انتخاب نوع کولر با توجه به مناطق آب و هوایی، خاموش کردن کولر در هنگام ترک منزل، عدم استفاده از دور تند کولر در زمان پیک مصرف برق، ‌ بستن کامل در و پنجره به‌هنگام استفاده از کولر از راهکارهای ساده در جهت تعدیل مصرف انرژی است.
وی در ادامه افزود: از مشترکان درخواست می‌کنیم با جمع‌آوری لامپ‌های رشته‌ای از سامانه روشنایی، با توجه به منسوخ شدن استفاده از این نوع لامپ‌ها و جایگزینی با لامپ‌های کم‌مصرف و LED، در کاهش بار مصرفی مشارکت کنند.
وی در پایان از عموم شهروندان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی درخواست کرد: با عدم استفاده از لوازم برقی غیراستاندارد و پرمصرف، در جهت پایداری شبکه و تامین مستمر برق با صرفه‌جویی و استفاده بهینه از انرژی برق این شرکت را در خدمت‌رسانی به عموم همشهریان یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز