خبرگزاری کار ایران

در مناطق نفتخیز جنوب؛

٣ کارخانه نمکزدایی امسال راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۹۷

عملیات اجرایی پروژه احداثکارخانه نمکزدایی گچساران - ٣ نیز با ظرفیت ١١٠ هزار بشکه در روز و بی بی حکیمه - ١ با ظرفیت ٥٥ هزار بشکه در روز پیشرفت قابل توجهی دارند.

٣ کارخانه جدید نمکزدایی در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب امسال راه اندازی است.

به گزارش ایلنا، در مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افزود: کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید با ظرفیت فرآورش روزانه ٣٠ هزار بشکه نفت خام مراحل راه اندازی آزمایشی خود را طی می‌کند و به زودی افتتاح رسمی خواهد شد.

حمید بورد اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداثکارخانه نمکزدایی گچساران - ٣ نیز با ظرفیت ١١٠ هزار بشکه در روز و بی بی حکیمه - ١ با ظرفیت ٥٥ هزار بشکه در روز پیشرفت قابل توجهی دارند.

وی با بیان این که هم اکنون ٢۶ پروژه با اعتباری افزون بر ٩ هزار میلیارد ریال در زمینه احداثو توسعه واحدهای نمکزدایی نفت در این شرکت در دست اجرا است، افزود: هدف از اجرای این پروژه ها تولید یک میلیون و ۴٠٠ هزار بشکه نفت در روز با مشخصات استاندارد است.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با داشتن ٩ شرکت زیر مجموعه شامل، پنج شرکت بهره برداری نفت و گاز، دو شرکت تخصصی و دو شرکت خدماتی بزرگترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران است که در گستره ای به وسعت حدود ۴٠٠ هزار کیلومتر مربع در استان خوزستان و بخشهایی از استانهای فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در زمینه تولید نفت، گاز و میعانات گازی فعالیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز