خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر نفت در امور گاز در گفت‌و‌گو با ایلنا:

اولتیماتوم گازی‌ها به بانک صادرات / قرارداد گازی با بانک صادرات فسخ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۸۷۳

۸۰ درصد سهام توسعه پالایشگاه بید بلند ۲ در اختیار بانک صادرات است که تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز از عدم پیشرفت کار در پالایشگاه بیدبلند۲ خبر داد و گفت: در صورت عدم عمل بانک صادرات به تعهدات خود، قرارداد با این بانک فسخ می‌شود.

حمیدرضا عراقی معاون وزیر نفت در امور گاز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت پیشرفت کار در پالایشگاه بیدبلند ۲ اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک صادرات به تعهدات خود در زمینه تامین مالی این پروژه کارشکنی کرده و به تعهدات خود عمل نکرده است این پروژه بصورت معلق باقی مانده است.

وی افزود: ۸۰ درصد سهام توسعه پالایشگاه بید بلند ۲ در اختیار بانک صادرات است که تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده است.

عراقی خاطرنشان کرد: چنانچه وضع به همین منوال پیش رود قرارداد فسخ و ازاین بانک جدا خواهیم شد.

یادآور می‌شود؛ در حال حاضر عملیات اجرایی طرح استحصال اتان پالایشگاه گاز پارسیان و پالایشگاه گاز بیدبلند۲ متوقف شده و با گذشت چند سال از امضای قرارداد سرمایه گذاری ساخت و اجرای این دو طرح گاز اما تاکنون بانک صادرات اقدامی به منظور جذب منابع مالی و تکمیل این دو طرح گازی انجام نداده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز