خبرگزاری کار ایران

راهکار حل عدم توان نمایشگرهای جایگاه‌های سوخت برای ارقام بالاتر از ۹۹۹ در هاله‌ای از ابهام

نمایشگر جایگاه‌ها قیمت جدید بنزین را چگونه می‌خوانند؟

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۸۷۳

جلسات متعددی در ستاد حمل و نقل و سوخت و شرکت ملی پالایش و پخش برگذار شده و مشکل کار بررسی شده و هر روز که زمان اعلام نرخ جدید بنزین به تاخیر می‌افتد کیفیت کار بالا‌تر می‌رود.

با نزدیک شدن به زمان اعلام نرخ جدید بنزین هنوز راهکار حل مشکل عدم توان نمایشگر قیمت بنزین در جایگاه ها مشخص نشده و مسئولین مربوطه نیز پاسخ قانع کننده ای ارائه نکرده‌اند.

در پی اینکه قیمت بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها طی هفته جاری اعلام شده و احتمال اینکه قیمت بنزین ۵ رقمی شده و نمایشگرهای جایگاه‌های سوخت امکان خواندن رقم بالا‌تر از ۹۹۹ تومان را ندارند خبرنگار ایلنا، تدابیر اندیشیده شده برای رفع این مشکل را ازمسئولین ذیربط جویا شد اما تا کنون پاسخ قانع کننده برای این مشکل دریافت نشده است.

این گزارش حاکی است؛ در این ارتباط امیر جعفرپور معاون توسعه ستاد حمل و نقل و سوخت به خبرنگار ایلنا گفت: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده و هیچ مشکلی بایت اجرای فاز دوم هدفمندی وجود ندارد و جلسات متعددی در ستاد حمل و نقل و سوخت و شرکت ملی پالایش و پخش برگذار شده و مشکل کار بررسی شده و هر روز که زمان اعلام نرخ جدید بنزین به تاخیر می‌افتد کیفیت کار بالا‌تر می‌رود.

وی ابراز امیدواری کرد که با کمترین عارضه اجرایی شدن قانون هدفمندی را شاهد باشیم.

پیگیریهای خبرنگار ایلنا از محسن روحانی مدیر سامانه هوشمند سوخت نیز پاسخی جز اینکه تمامی تدابیر لازم برای جلوگیری ازبروزهر گونه مشکل در این زمینه اندیشده شده است در پی نداشت.

وی در ادامه از ارائه جواب خودداری کرده و گفت که پاسخگویی دراین زمینه منوط به کسب اجازه از روابط عمومی وزارت نفت است.
داوود عربعلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش نیز گفت: تمامی تدابیر پیش بینی شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

یادآور می‌شود؛ مسئولان امر از پاسخگویی در خصوص راهکار اندیشیده برای رفع مشکل یاد شده طفره رفته و تا کنون پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نشده است لذا طبق احتمالات یا باید دولت با صرف هزینه‌ای نسبت به تغییر سیستم نمایشگر جایگاه‌های سوخت اقدام کند یا واحد پولی را تغییر دهد اما اینگونه بنظر می‌رسد که تغییر تعیین قیمت با واحد تومان محتمل‌تر به واقع باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز