خبرگزاری کار ایران

در سال ٩٣؛

نرخ جدید ارائه خدمات تخصصی به نفتکشها تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۶۹۶

حدود ۵٠ درصد از هزینه های جاری شرکت پایانه های نفتی ایران از محل درآمدها و عواید ناشی از ارائه خدمات به نفتکش های ایرانی و بین المللی تأمین و مابقی توسط شرکت ملی نفت ایران پوشش داده می‌شود.

قیمت های جدید ارائه خدمات تخصصی شرکت پایانه های نفتی ایران به شناورها، کشتی ها و نفتکش ها در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب شد.

به گزارش ایلنا، قیمت های جدید ارائه خدمات تخصصی شرکت پایانه های نفتی ایران به شناورها، کشتی ها و نفتکش ها در هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران تصویب و مقرر شد ارائه خدمات با قیمت های جدید از ابتدای فروردین امسال اجرایی باشد.

بر اساس اعلام معاونت بررسی، امکانسنجی اقتصادی و مالی طرح های مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران، این مصوبه، خدمات راهنمایی، پهلودهی، طناب گیری، تأمین یدک کش ها و قایق های موتوری را شامل می شود که توسط شرکت پایانه های نفتی ایران در بنادر و پایانه های خارگ، ماهشهر، عسلویه و اسکله های اختصاصی پتروشیمی به نفتکش های داخلی و خارجی ارائه می‌ شود.

نرخ های جدید نسبت به نرخ های مصوب سال ۱۳۸٧ از ۲٠ تا ۳٠ درصد افزایش دارند و این در حالی است که هزینه های مربوط به خدمات نیروی انسانی، تجهیزات، ماشین آلات و سوخت در پنج سال اخیر بیش از دو برابر افزایش یافته است.

بر پایه این گزارش، حدود ۵٠ درصد از هزینه های جاری شرکت پایانه های نفتی ایران از محل درآمدها و عواید ناشی از ارائه خدمات به نفتکش های ایرانی و بین المللی تأمین و مابقی توسط شرکت ملی نفت ایران پوشش داده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز