خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران:

تهران ۱۶۰ جایگاه بنزین کم دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۸۱

بر اساس آمار سالانه ۳ میلیون نفر در دنیا به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که در واقع باید به این نکته اشاره کرد که هوای پاک منجر به بقای انسان و آلودگی هوا منجر به قتل انسان می‌شود.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران گفت: تهران ۱۶۰ جایگاه بنزین کم دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " رحمت ‌الله حافظی " در چهل و هشتمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت برگزار شد از دولت که پس از سال‌ها تکلیف خود را در بحثحمل و نقل پذیرفت تشکر کرد.

وی ادامه داد: بر اساس آمار سالانه ۳ میلیون نفر در دنیا به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند که در واقع باید به این نکته اشاره کرد که هوای پاک منجر به بقای انسان و آلودگی هوا منجر به قتل انسان می‌شود.

حافظی با اشاره به صحبت‌های وزیر نفت گفت: امیدواریم شخص وزیر تعریفی را از بنزین پاک داشته باشند چرا که متأسفانه در هیچ موقعی ترکیب بنزین پاک و استانداردهای آن اعلام نشده است.

به گفته رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست مصرف گازوئیل رشد بی‌رویه یافته به طوری که در سال جاری مصرف گازوئیل ۶۱ درصد بوده که رشد محسوسی و قابل توجهی را به سال گذشته داشته است.

حافظی اظهار داشت: هم اکنون در شهر تهران ۱۶۰ جایگاه بنزین کم داریم که امیدواریم تمهیدات لازم برای گسترش این جایگاه‌ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه خبرهایی در مورد انتقال سوخت از طریق لوله به گوش می‌رسد متذکر شد: امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد و وزارت نفت پیگیری لازم را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز