خبرگزاری کار ایران

با وجود ادعای برگذارکنندگان کنفرانس؛

کنفرانس صنعت احداثو انرژی بدون حضور هیچ وزیری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۶۰

اخیرا در برخی از همایش‌ها و کنفرانس ها مشاهده شده برگزار کنندگان با سوء استفاده از نام وزراء ومسئولان وتحت عنوان اینکه این شخصیت‌ها در برنامه حضور خواهند داشت، برای عدم پرداخت هزینه های تبلیغاتی اقدام به دعوت از خبرنگاران رسانه می کنند. این در حالیست که وزارتخانه و یا سازمان مربوطه اطلاعی از برنامه فوق ندارند.

چهارمین کنفرانس بین المللی صنعت احداثو انرژی با عدم حضور مقامات و وزرای عنوان شده در فهرست بلند بالای برنامه در هتل المپیک تهران برگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صبح امروز کنفرانسی دو روزه با عنوان صنعت احداثو انرژی در سالن همایش های هتل المپیک برگذار شد.

این کنفرانس در حالی برگذار شد که در کنداکتور برنامه شاید تمامی وزارای کابینه دولت از جمله علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجنماعی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی طیب نیا وزیر اقتصاد، حمید چیت چیان وزیر نیرو، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت درج شده بود.

و اما علی اکبر هاشمی رفسنجانی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام باید بعنوان سخنران اصلی و افتتاحیه کنفرانس به ایراد سخن می پرداخت که به علت اشتباه دبیرخانه همایش در نوع دعوت از ایشان در کنفرانس حاضر نشد.

البته اکبر ترکان مشاور ارشد ریاست جمهوری و محمدباقر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز از دیگر مدعوین این به اصلاح کنفرانس بودند که هیچ کدام حضور نداشتند.

البته آنچه واکنش تمامی خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس را به دنبال داشت این بود که با وجود مشغله‌کاری در کنفرانسی حضور یافته‌اند که با یدک کشیدن نامی پرطمطراق خبری از هیچ یک از مدعوین و سخنرانان نبود و مباحثمطرح شده تنها در حد پانل های تخصصی ارائه شد.

گفتنی است این رویه دعوت از رسانه ها با سوءاستفاده از اسامی مقامات چند وقتی است که برای کشاندن خبرنگاران به برخی همایش ها باب شده و شاید برگذار کنندگان این گونه کنفرانس ها با استفاده از نام مقامات و وزرا در صدد پر کردن خلا محتوایی کنفرانس هایی از این دست هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز