خبرگزاری کار ایران

عرضه بنزین غیر استاندارد کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۱۵

واردات هر نوع بنزین و مواد شیمیایی مربوطه اعم از اکتان افزا توسط این شرکت لزوماً پس از تائید مراجع ذیربط مبنی بر انطباق با استانداردهای پذیرفته شده صورت می‌گیرد.

ماده‌ی افزاینده اکتان وارداتی توسط یک شرکت خصوصی(پالایش نفت شیراز) موسوم به MMT به هیچ وجه مورد استفاده قرار نگرفته است.

به گزارش ایلنا، مجموعه صنعت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش با بیش از یکصدسال تجربه فنی، عملیاتی و مدیریتی این افتخار را دارد که به عنوان صنعتی پیشرو و تاثیرگذار همواره مطابق بر اصول و استانداردهای پیشرفته بین‌المللی فعالیت ‌کند چرا که به اذعان متخصصان و اهل فن براساس یک منطق ساده، بدون رعایت استانداردها، عملاً امکان راهبری فرایندهای فوق پیچیده این صنعت طی یکصدسال تلاش شبانه روزی وجود ندارد.

علی ایحال پیرو درج مطالبی درخصوص کیفیت بنزین‌های وارداتی در برخی رسانه‌ها؛ به اطلاع می‌رساند واردات هر نوع بنزین و مواد شیمیایی مربوطه اعم از اکتان افزا توسط این شرکت لزوماً پس از تائید مراجع ذیربط مبنی بر انطباق با استانداردهای پذیرفته شده صورت می‌گیرد.

این گزارش حاکی است؛ همانگونه که پیش از این نیز توسط معاون محترم مدیرعامل این شرکت تصریح شد ماده‌ی افزاینده اکتان وارداتی توسط یک شرکت خصوصی(پالایش نفت شیراز) موسوم به MMT به هیچ وجه مورد استفاده قرار نگرفته است.

بر پایه این گزارش؛ ارجاع این موضوع به سخنان وزیر محترم نفت و تلاش ابتر در ارتباط دادن ماده‌ی اکتان افزای MMT به بنزین‌های وارداتی مورد اشاره وزیر محترم نفت - آنهم به استناد اطلاعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها، مستندات موجود و توضیحات مقامات مسئول - به نظر صرفاً با هدف انحراف افکار عمومی و تخریب وجهه‌ی مجموعه‌ی خدوم و دلسوز صنعت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش در شرایط دشوار کنونی صورت می‌گیرد که سعی در پیچیده جلوه دادن یک موضوع ساده و نهایتاً نتیجه‌گیری غلط و تلاش بی حاصل در قبولاندن آن به مخاطب، دارد.

قدر مسلم با وجود امکان دسترسی سریع و ساده به اطلاعات درست، این اطمینان وجود دارد که مخاطبان فهیم با مشاهده تلاش شبانه‌روزی خادمان خود در مجموعه‌ی صنعت نفت در سخت‌ترین شرایط کاری و نیز با تکیه بر قدرت تحلیل منطقی از امکان تمیز واقعیت از شلوغ کاری‌های خاص، به سادگی برخوردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز