خبرگزاری کار ایران

قرعه حمایت از قهرمانان صنعت نفت به نام «زنگنه» افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۰

وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن نفت ایران، اتحادیه سازندگان تجهیزات صنعت نفت «استصنا» و نیز انجمن مهندسی گاز ایران از برپایی این جشنواره حمایت می کنند.

در حالی که طی سالهای اخیر برپایی جشنواره قهرمانان صنعت نفت ایران چندین بار به تاخیر افتاده بود، اما این بار وزارت نفت با حمایت قاطع از برپایی این جشنواره خواستار برپایی هر چه باشکوه تر آن شده است.

به گزارش ایلنا، حمید روحانی دبیرکل این جشنواره، با اعلام این خبر گفت: در همین راستا مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای به دبیرکل جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران حمایت وزارت نفت از این جشنواره را به طور رسمی اعلام کرده است.

وی اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی، انجمن نفت ایران، اتحادیه سازندگان تجهیزات صنعت نفت «استصنا» و نیز انجمن مهندسی گاز ایران از برپایی این جشنواره حمایت می کنند.

روحانی بیان کرد: هدف اصلی از برپایی جشنواره قهرمانان صنعت نفت ایران معرفی مدیران و شرکت‌های فعال داخلی در زمینه ساخت تجهیزات و فناوری‌های جدید صنعت نفت در سالهای اخیر است که با اتکا به توان داخلی توانسته‌اند زمینه کم اثر کردن تحریم های خارجی را فراهم کنند.

به گفته وی، جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت در حقیقت بخش ویژه نهمین دوره جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد کشور است که با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد.

دبیرکل جشنواره قهرمانان صنعت نفت ایران تصریح کرد: تجلیل از کارآفرینان برتر و ارزش آفرینان این صنعت و افزایش رقابت‌پذیری میان شرکت‌هایی که در بخش‌های مختلف صنعت نفت فعالیت می‌کنند رویکرد اصلی جشنواره است.

روحانی افزود: شرکت های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می توانند در فرصت باقی مانده تا جشنواره ضمن ثبت نام، مدارک و مستندات مورد درخواست را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران ۲۵ آذرماه با حضور مقامات عالی رتبه و دست اندرکاران صنعت و حوزه نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می شو.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز