خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفتگو با ایلنا:

مشکلی بابت تامین سوخت ایام نوروز نداریم / ذخیره ۴.۵ میلیارد لیتر سوخت در نیروگاه‌های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۷

جهت تامین میزان بنزین برای مصرف در ایام نوروز و همچنین تقویت موجودی ذخایر، بنزین وارد می‌کنیم که طبق گفته وزیر نفت ضمن اینکه این واردات موقتی خواهد بود پیش‌بینی می‌شود ظرفیت تولید این فرآورده نفتی در سال جاری به ۶ تا ۷ میلیون لیتر در روز برسد.

میزان ذخایر سوخت کشور در شرایط مطلوبی است و برای ایام نوروز نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده است.

مصطفی کشکولی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت مناسب ذخایر سوخت کشور گفت: در حال‌حاضر کشور به لحاظ ذخایر سوخت در شرایط ایده‌آل قرار دارد و مشکلی هم بابت ارایه سوخت کافی به مردم وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر در نیروگاه‌های کشور میزان ۴.۵ میلیارد لیتر بنزین ذخیره داریم که رقم مناسبی در بخش نیروگاهی و پخش است.

کشکولی در خصوص واردات بنزین نیز اظهار داشت: جهت تامین میزان بنزین برای مصرف در ایام نوروز و همچنین تقویت موجودی ذخایر، بنزین وارد می‌کنیم که طبق گفته وزیر نفت ضمن اینکه این واردات موقتی خواهد بود پیش‌بینی می‌شود ظرفیت تولید این فرآورده نفتی در سال جاری به ۶ تا ۷ میلیون لیتر در روز برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز