خبرگزاری کار ایران

چیتچیان وزیر نیرو درجمع خبرنگاران:

تدابیر ویژه دولت برای برطرف کردن محدودیت‌های صنعت آب وبرق

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۷۷

تحرک صنعت آب و برق و با مکانیزم‌های تشویقی که دولت در شروع کار خود از طریق مصوبه ۳۶ بندی می‌تواند موجب رونق سرمایه‌گذاری در صنعت آب و برق شود.

دولت برای برطرف کردن محدودیت‌های صنعت آب وبرق تدابیر ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید چیتچیان وزیر نیرو ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه‌ بین المللی آب و برق در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت صنعت آب و برق اظهار داشت: با توجه به این که این صنعت به جامعه خدمات ضروری ارایه می‌دهد تامین نیازها و مصرف آب و برق جامعه کشور موتور محرک این صنعت تلقی می‌شود.

وزیر نیرو ادامه داد: تحرک صنعت آب و برق و با مکانیزم‌های تشویقی که دولت در شروع کار خود از طریق مصوبه ۳۶ بندی می‌تواند موجب رونق سرمایه‌گذاری در صنعت آب و برق شود.

این عضو کابینه دولت یازدهم در مورد برطرف کردن محدودیت‌های صنعت آب وبرق گفت: تدابیر ویژه‌ای در دولت در این خصوص تهیه شده و معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در تلاش است برای برون‌رفت از مشکلات سرمایه‌گذاری و فعالیت صنایع آب و برق اقدامات ویژه‌ای را انجام دهد.

وی با اظهار امیدواری در خصوص تدابیر دولت در بودجه سال آینده آب و برق اذعان داشت: وزرات نیرو در صدد واگذاری فعالیتها به بخش خصوصی است تا از وضعیت مدیریتی بخش خصوصی برای ساماندهی صنعت برق کمک گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز