خبرگزاری کار ایران

درگفتگو با ایلنا مطرح شد:

مخالفت مجلس با افزایش ۳۸ درصدی حامل‌های انرژی / ارایه پیشنهاد فروش اوراق مشارکت به دولت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۷

با افزایش تنها یک درصد حامل‌های انرژی ۵/۵ درصد هزینه‌های تولیدی بالا خواهد رفت و تورم ایجاد خواهد شد حال با افزایش ۳۸درصدی کشور با بحران جدی روبرو خواهد شد.

عضو کمیسیون انرژی با انتقاد به افزایش ۳۸ درصدی حامل‌های انرژی گفت: با توجه به مشکلات مردم در معیشت خود در صورت تصویب این موضوع کشور با بحران جدیدی روبرو خواهد شد.

امیرعباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با انتقاد به افزایش ۳۸ درصدی حامل‌های انرژی اظهار داشت: در شرایط کنونی جامعه که مردم در معیشت خود مشکل دارند افزایش حامل‌های انرژی بسیار بحران‌آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: با افزایش تنها یک درصد حامل‌های انرژی ۵/۵ درصد هزینه‌های تولیدی بالا خواهد رفت و تورم ایجاد خواهد شد حال با افزایش ۳۸درصدی کشور با بحران جدی روبرو خواهد شد.

سلطانی با اشاره به مخالفت مجلس با این تصمیم ادامه داد: با توجه به اعلام نوبخت مبنی بر مخالفت دولت با حذف ۳ دهک، مجلس فروش اوراق مشارکت را برای تامین مالی هدفمندی یارانه‌ها پیشنهاد کرده است و دولت مخالف این پیشنهاد است.

این عضو کمیسیون انرژی با یادآوری تعطیلی و ورشکستگی واحدهای تولیدی در اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها اذعان داشت: اقتصاد کشور ثابت کرده است که با اجرای فاز دوم اقتصاد و تولید ضربه خواهد خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز